• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
سه شنبه 4 مهر 1402
کد مطلب : 203832
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Y6Z09
+
-

گرینویچ

16شغله و بیکار!

یک زن چینی به ‌خاطر اینکه سال‌ها چند شغل داشته و در تمام این سال‌ها هم هیچ کاری نمی‌کرده، به اتهام کلاهبرداری دادگاهی شده است. این زن در طول 3 سال اخیر، کارفرماهای مختلفی را فریب داده و هر‌ماه 16حقوق دریافت می‌کرده است و نکته اینجاست که او در تمام این مدت کاملا بیکار بوده است. کاری که او، با همکاری شوهرش می‌کرده، این بوده که هر‌ماه به چند مصاحبه کاری می‌رفته و شغلی جدید می‌گرفته و با فریبکاری، هیچ اطلاعات درستی به کارفرما نمی‎داده. او همین مصاحبه‌ها را به‌عنوان ملاقات با مشتری‌ها به کارفرماهای متعددش معرفی و وانمود می‌کرده که برای فروش محصولات در ماموریت‌های مختلف است. این زن اما بالاخره گیر افتاده و حالا ممکن است به سال‌ها زندان محکوم شود.

زندگی بعد از 200 سال غیبت

یک گروه اکتشافی در برزیل، درختی را پیدا کرده که گمان می‌رفت 200سال پیش کاملا منقرض شده است. این گروه که از داوطلبانی از سراسر دنیا تشکیل شده، در کمال تعجب این درخت را که از خانواده راج بوده، کشف کرده است. نمونه‌های این درخت بومی، آخرین بار حدود
 200 سال پیش دیده و ثبت شده بود و گمان می‌رفت مدت‌ها پیش منقرض شده باشد. جالب این است که این نمونه، در مناطق شهری پیدا شده و گروه اکتشافی، حسابی از این مسئله سرذوق آمده است. این گروه دوستدار محیط‌زیست، با هدف پیدا کردن گونه‌های منقرض شده، جست‌و‌جوهای گسترده‌ای را از سال 2017شروع کرده و این نوع درخت، یکی از موارد پر جست‌وجوی آنها بوده است.

نجات معجزه‌آسای دختر در جنگل

گم شدن یک دختر خردسال در مناطق جنگلی در میشیگان، به یک بحران ملی در آمریکا تبدیل شده بود، اما از وقتی که این دختر، در کمال آرامش پیدا شده، به سوژه رسانه‌های دنیای تبدیل شده است. بعد از گم شدن این دختر خردسال، لشکری از افسران پلیس، نیروهای داوطلب، پهپادها و سگ‌های زنده‌یاب جست‌و‌جو را شروع کردند و
در نهایت، این دختر را درحالی‌که در آرامش کامل سرش را روی بدن یکی از سگ‌های همراهش گذاشته و خوابیده بود پیدا کردند. در همان حال، سگ دیگر، اطراف این دختر نگهبانی می‌داد. این دختر، هنگام غروب، به همراه 2 سگ خانواده، از منزل خارج شده بود و در نهایت، حدود نیمه‌شب پیدا شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید