• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
سه شنبه 24 مرداد 1402
کد مطلب : 199953
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/r07Xp
+
-

یک هفته، 300میلیون!

فقط یک هفته از شروع لیگ برتر گذشته اما کمیته انضباطی تا همین‌جا، درآمدزایی قابل‌توجهی از مصاحبه مربی‌ها و بازیکن‌ها داشته است. سیدمهدی رحمتی یکی از نخستین مربیانی بود که در این فصل به عملکرد داور معترض شد و با دریافت 2کارت زرد متوالی، زمین مسابقه را ترک کرد. او حالا از سوی کمیته انضباطی، با جریمه سنگین 200میلیون تومانی و البته یک جلسه محرومیت روبه‌رو شده و با توجه به دریافت کارت قرمز، باید 2بازی بعدی تیمش را از روی سکوها تماشا کند. این محرومیت نشان می‌دهد کمیته انضباطی در این فصل، بسیار تند و تیز برخورد می‌کند و اساسا به دفاع مربیان از خودشان نیز توجه چندانی ندارد.
مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم نیز از سوی کمیته انضباطی 50میلیون تومان جریمه شده است. حسینی بعد از بازی با پرسپولیس به تصمیم داور در مورد گل حریف معترض بود و همان شب کمیته انضباطی دعوت از او را روی خروجی رسانه‌ها قرار داد. این مربی با یک جلسه محرومیت تعلیقی نیز روبه‌رو شده که به محض اعتراض بعدی به داور، اجرایی خواهد شد!
در بین چهره‌های جریمه‌شده هفته اول لیگ، نام 2بازیکن هم دیده می‌شود. منصور باقری از پیکان و مهران موسوی از آلومینیوم هر کدام 30میلیون تومان جریمه شده‌اند تا مجموع جرایم هفته اول لیگ برتر به 310میلیون تومان برسد. این فقط شروع لیگ بوده و اگر این روند ادامه داشته باشد، کمیته انضباطی به پردرآمدترین نهاد فوتبال در این فصل تبدیل خواهد شد!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید