• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
دو شنبه 9 مرداد 1402
کد مطلب : 198634
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/1j3oq
+
-

نقل قول

رشد 104درصدی مدرسه‌سازی‌ در دولت سیزدهم
حمیدرضا خان محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور: تعداد کلاس تحویل شده در 2 سال اول دولت سیزدهم نشان از رشد
 ۱۰۴ درصدی خدمات دولت در این شاخص است. نهضت مدرسه‌سازی‌ با وجود همه تنگناها در ۹ ماهه گذشته شتاب قابل‌قبولی را تجربه کرده است.به‌دنبال تحویل بالغ بر ۵هزار کلاس درس در بهمن‌ماه ۱۴۰۱، برنامه‌ریزی مناسب برای مهر‌ماه صورت گرفت و با روند پیش رو امیدواریم ۲هزارپروژه آموزشی و پرورشی به استعداد ۱۰هزار کلاس درس تحویل دانش‌آموزان شود.

برگزاری آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت
علی محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی: تا پایان سال یک آزمون اختصاصی برای جذب افراد دارای معلولیت در همه دستگاه‌های کشور خواهیم داشت. تعهد اشتغال سازمان بهزیستی در سال ۱۴۰۱ حدود ۶۳هزار شغل بوده است. خوشبختانه ما در مجموعه بهزیستی از مرز ایجاد ۸۷هزار شغل در سال گذشتیم و سازمان بهزیستی ۱۳۷درصد رشد تا قبل از جلسه هشتاد و سوم اشتغال با حضور آقای رئیس‌جمهور توانست ۸۷هزار شغل ایجاد کند.

 مدال‌آوران نقره و برنز المپیادها از کنکور معاف نیستند
الهام یاوری، رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان: مدال آوران نقره و برنز المپیاد‌هایی که مصوبه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی را دارند، از کنکور معاف نیستند و برای ورود به دانشگاه باید کنکور بدهند. این افراد درصورتی می‌توانند در یک رشته دانشگاهی وارد شوند که درصدی از نمره پایین‌ترین قبولی کنکور را آورده باشند. درصورتی که صاحبان مدال نقره و برنز المپیادها ۸۰درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در یک کدرشته دانشگاهی را در کنکور سراسری به‌دست بیاورند، می‌توانند در آن رشته به شرط وجود ظرفیت کافی در آن رشته ثبت نام کنند.

صف پشت نوبتی جهیزیه تا پایان سال به صفر می‌رسد
سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد: با اهدای ۱۰۰هزار جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش، صف پشت نوبتی جهیزیه تا پایان سال صفر می‌شود. در راستای اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب و قانون جوانی جمعیت، سال گذشته، ۸۲هزار جهیزیه با کمک‌خیرین، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام تهیه شده و امسال نیز ۱۰۰هزار جهیزیه توزیع خواهیم کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :