• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
دو شنبه 9 مرداد 1402
کد مطلب : 198609
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/r0VWL
+
-

نقل و انتقالات

میرر گزارش داده است که تعلل مدیران رئال در جذب امباپه باعث شده تا باشگاه‌های دیگر دست به‌کار شوند. پس از الهلال حالا لیورپول نیز برای خرید این بازیکن دست به‌کار شده است. لیورپول و پی‌اس‌جی برای انتقال قرضی این بازیکن با همدیگر مذاکره می‌کنند که البته مشکل این است که اگر امباپه به این پیشنهاد تن بدهد، مجبور است که قید حضور در چمپیونزلیگ در فصل آینده را بزند. امباپه پس از اتمام انتقال قرضی در تابستان آینده به بازیکن آزاد تبدیل می‌شود و با دریافت پاداش انتقال 130میلیونی به رئال‌مادرید می‌پیوندد.

چلسی برای خرید لزلی اوگوچوکوو با رن فرانسه به توافق کامل رسید. آبی‌ها برای جذب اوگوچوکوو ۲۷میلیون یورو هزینه خواهند کرد. این هافبک تدافعی ۱۹ساله، در 2فصل گذشته ۶۰بار برای تیم اصلی رن به میدان رفته و کاماوینگای جدید لقب گرفته است.

نیکو گونسالس پدیده فصل گذشته بارسلونا با قراردادی تا سال 2028به پورتو پیوست. مبلغ انتقال: 8.5میلیون یورو + بند بازخرید 30میلیون یورویی برای بارسلونا تا سال 2025تا او همبازی مهدی طارمی در فصل آینده باشد.

ناپولی پیشنهاد ۱۳۰میلیون یورویی الهلال برای خرید اوسیمن را رد کرد. بنیاد سرمایه‌گذاری عام عربستان (PIF) که مالک 4تیم سرشناس این کشور؛ الهلال، الاهلی، الاتحاد و النصر است، پس از قطع امید از جذب کیلیان امباپه، به سراغ اوسیمن رفته بود اما تیرشان به سنگ خورد. مالک ناپولی روی مهاجم نیجریه‌ای 200میلیون یورو قیمت گذاشته است.

لوییس سوارس با گرمیو به توافق رسید که قراردادش را به جای دسامبر 2024، دسامبر سال‌جاری فسخ کند. اینتر مایامی به جذب سوارس به‌عنوان بازیکن آزاد علاقه‌مند است.

اینتر با ارائه پیشنهاد 15میلیون یورو + حق مالکیت جووانی فابیان به اودینزه، فاصله زیادی با جذب لازار سامارژیچ ندارد. اینتر با هافبک صرب برای امضای قراردادی 5ساله به توافق شخصی رسیده است.

یونس موسی هافبک 20ساله و آمریکایی والنسیا با قراردادی 5ساله به ارزش 20میلیون یورو + پاداش به میلان پیوست. تست‌های پزشکی این بازیکن هفته آینده انجام خواهد شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید