• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
دو شنبه 18 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 191157
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/y8p3n
+
-

عصبانی از برد

گواردیولا هیچ‌وقت کم نمی‌خواهد

عصبانی از برد

در پیروزی 2 بر یک منچسترسیتی برابر لیدزیونایتد که دهمین برد پیاپی این تیم در لیگ برتر بود، کوین دی‌بروینه به رکورد 350بازی و برناردو سیلوا به 300‌بازی با پیراهن سیتی رسیدند. در این بازی گوندوغان 2‌گل زد و دبل کرد. من‌سیتی مقابل لیدز یک‌پنالتی هم به دست آورد که هالند آن را به گوندوغان داد تا هت‌تریک کند اما این ضربه از دست رفت. به همین‌خاطر گواردیولا از هالند حسابی شاکی شد؛ چراکه اعتقاد داشت این تصمیم می‌توانست به تیم ضربه بزند. گواردیولا معمولا به بازیکنانش می‌گوید برای احترام گذاشتن به تیم حریف باید تا آخرین لحظه برای گلزنی به آنها تلاش کرد. شل‌گرفتن هنگامی که چند گل پیش هستید، بی‌احترامی به رقیب محسوب می‌شود. او اگر تیم ضعیفی را گیر بیاورد، تا جایی که بتواند به آن تیم گل می‌زند و به همین‌خاطر بردهای پرگل تیم‌های او پرشمارند. پپ اگر زورش می‌رسید در همین 2‌بازی اخیر که 2 بر یک تیم‌های فولام و لیدز را بردند، 10بر صفر آنها را شکست می‌داد. برای همین است که از هالند عصبانی بود و حتی حاضر نشد با گوندوغان که پنالتی را خراب کرد، دست بدهد. گواردیولا معتقد است که 2 بر صفر جلو افتادن تضمین‌کننده پیروزی نیست. فصل پیش در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان با رئال‌مادرید و درحالی‌که تیمش پیش بود و بهتر از حریف بازی می‌کرد، سر کوچک‌ترین اشتباه‌ها بر سر بازیکنانش فریاد می‌زد. وقتی وینیسیوس از نیمه زمین فرناندینیو را فریب داد و باسرعت به سمت دروازه سیتی یورش برد، گواردیولا کنار زمین نشست و توی سر خودش زد. او می‌دانست که همین گل ممکن است باعث حذف تیمش و ناکامی در راهیابی به فینال بشود که شد. در نهایت از همان چیزی که می‌ترسید، سرش آمد. پیروزی 4بر 3 در خانه و دیدار رفت، با درخشش رودریگو در بازی برگشت و شکست 3بر یک من‌سیتی همراه شد و گواردیولا باز هم از رسیدن به فینال باز ماند. او وقتی تیمش 2بر صفر پیش است و به این شکل عصبانی می‌شود، حق دارد؛ چون این چیزها را می‌بیند. در اواخر مسابقه سیتی یک‌گل از لیدز خورد و چیزی نمانده بود 2‌امتیاز حساس را در کورس قهرمانی با آرسنال از دست بدهد. پپ از کوچک‌ترین جزئیات هم نمی‌گذرد.
    روند پیروزی‌های من‌سیتی ادامه دارد. علاوه بر دهمین برد پیاپی در لیگ برتر، آمار ۲۰‌بازی آخر سیتی به این شکل است؛ ۱۷‌برد، ۳‌مساوی و صفر باخت. منچسترسیتی در تمام 14‌بازی قبلی خانگی خود در تمامی رقابت‌ها پیروز شده و از 39‌امتیاز اخیر تنها 2‌امتیاز را از دست داده است.
    ارلینگ هالند چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داد. او که در این فصل 51بازی در همه رقابت‌ها برای سیتی ثبت کرده، اگر بتواند به این تیم برای رسیدن به سه‌گانه لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام حذفی کمک کند، چند میلیون پوند دیگر پاداش خواهد گرفت. پاداش قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان هر کدام یک‌میلیون و جام حذفی 350هزار پوند برایش به ارمغان می‌آورد. برای آقای گلی و همچنین بهترین بازیکن سال از نظر نویسندگان و قرار‌گرفتن در تیم منتخب فصل لیگ جوایز دیگری را می‌گیرد و برای کفش طلای اروپا یک‌میلیون پوند دیگر دریافت می‌کند. سیتی برای مهاجم نروژی مبلغ 51.4‌میلیون پوند و دستمزد 375‌هزار پوندی در هفته درصورت حضور در 60‌درصد بازی‌ها درنظر گرفت که هالند به این حدنصاب رسیده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید