• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 6 بهمن 1401
کد مطلب : 183995
+
-

کار سری‌آ تمام است

بعید است کسی به گرد پای ناپولی برسد

کار سری‌آ تمام است

مائوریتسیو ساری به تیم سابقش کمک کرد با خیالی آسوده در صدر جدول سری‌آ قدم بزند. لاتزیو با این مربی توانست تیم میلان را که نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده ناپولی در صدر جدول بود، با نتیجه 4بر صفر خرد کند. در طول 4شب ابتدا 15امتیاز از یوونتوس به‌دلیل مسائل انضباطی مالی کسر شد و سپس این تیم با آتالانتا هم مساوی کرد و امتیاز از دست داد. سپس نوبت اینترمیلان بود که سرمست از قهرمانی سوپرجام به امپولی ببازد و حالا وقت شکست خردکننده آث‌میلان از لاتزیو بود. فاصله امتیازات میلان با ناپولی به 12امتیاز و اینتر با ناپلی‌ها به 13امتیاز افزایش یافت. سرگئی میلینکوویچ ساویچ دقیقه‌4، ماتیا زاکاینی دقیقه‌38، لوئیز آلبرتو دقیقه‌67(پنالتی) و فلیپه اندرسون ‌دقیقه‌75 گل‌های لاتزیو را در این بازی به ثمر رساندند تا سومین باخت میلان در این فصل سری‌آ ثبت شود.
     اسپالتی، سرمربی ناپولی به رکورد بیشترین برد یک مربی در دوران ۳امتیازی سری‌آ رسید و او حالا 276امتیاز در سری‌آ کسب کرده است.
    ناپولی و آرسنال در این فصل دقیقا مشابه هم نتیجه گرفته‌اند؛ 19بازی، 2تساوی و تنها یک شکست و 50امتیاز. تنها شکست ناپولی مقابل اینتر و تنها باخت آرسنال مقابل منچستریونایتد رقم خورده است.
    میلان در 2بازی اخیر 7گل دریافت کرده؛ 12گل خورده و 4گل زده در 5بازی آخر.
    ماتیا زاکاینی، هافبک لاتزیو تنها بازیکنی است که فصل جاری در همه لیگ‌های بزرگ اروپایی و در همه مسابقات هم گل زده و هم پاس‌گل ثبت کرده است.
    لاتزیو در 19بازی 11بار دروازه خود را بسته نگه داشته که این با رکورد 11کلین‌شیت تیم در فصل74-1973 برابری می‌کند درحالی‌که هنوز نیمی از فصل باقی مانده است. لاتزیو در آن فصل نخستین اسکودتوی تاریخ خود را به‌دست آورد.
    این نخستین‌بار پس از شکست 5بر صفر در 22دسامبر2019 از آتالانتا بود که میلان در یک بازی حداقل 4گل دریافت می‌کرد.
    میلان از 14‌دی که سالرنیتانا را شکست داد، دیگر رنگ پیروزی را ندیده و در 5بازی‌اش در تمامی رقابت‌ها متحمل 3شکست شده و 2تساوی داشته است که این شامل حذف‌ از کوپا ایتالیا با شکست خانگی دربرابر تورینو و باخت سنگین مقابل اینتر در دربی سوپرجام ایتالیا می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید