• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 6 بهمن 1401
کد مطلب : 183992
+
-

نکته بازی/ معنای جدید الماس

در یکی از رسانه‌های محترم ورزشی مطلبی منتشر شده بود در مورد دشواری‌های حضور علی علیپور در پرسپولیس و اینکه باشگاه پرتغالی با این موضوع مخالف است. تیتر مطلب اما بیش از حد جالب بود: «ژیل‌ویسنته الماس را به پرسپولیس نمی‌دهد.» آنها نوشته بودند علیپور در حال گلزنی و گلسازی برای تیمش است و باشگاه تحت هیچ شرایطی این بازیکن را از دست نخواهد داد. شاید شما هم مثل ما کنجکاو شده باشید که عملکرد علیپور را مرور کنید و ببینید این بازیکن چه توفانی در پرتغال به‌پا کرده است. ما این کار را کردیم و متوجه شدیم آقای «الماس» در 17بازی برای تیمش 2گل زده و یک‌پاس گل داده که تنها پاس گل فصل او همین هفته آخر ارسال شده است. گفتیم شاید معنای جدید الماس را ندانید!

یک بچه هم می‌فهمید...
ویلموتس کلا 2هفته در ایران حضور مفید نداشت، اما حواشی مربوط به او همچنان ادامه دارد و فدراسیون باید چندین میلیون یورو غرامت به مربی شیاد بلژیکی بپردازد. در همین راستا رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه گفته: «یک بچه هم قرارداد بهتری با ویلموتس امضا می‌کرد!» بله خب؛ یک بچه هم اگر جای مهدی تاج بود متوجه می‌شد که بهتر است کمی صبر کند و به جای ویلموتس ناشناخته، هروه رنار فرانسوی را روی نیمکت تیم ملی بنشاند. یک بچه هم اگر جای تاج بود می‌دانست که دم جام‌جهانی نمی‌شود سرمربی موفق تیم را به میل بازیکنان کنار گذاشت و سرمربی ناکام 2دوره قبلی را برگرداند. یک بچه هم اگر جای تاج بود می‌دانست هیچ‌کس به صرف عکس گرفتن با اینفانتینو «دوست» رئیس فیفا نمی‌شود و نیاز به رایزنی‌های مؤثرتری هست...

اینقدر راحتی هم خوب نیست
استقلال نتایج خوبی نمی‌گیرد و به همین دلیل آبی‌ها در کانون حواشی قرار گرفته‌اند. روزی نیست که شایعه عزل ساپینتو منتشر نشود و به‌طور پیوسته شاهد انبوه انتقادات از مربی پرتغالی هستیم. در این بین برخی هم عقیده دارند بازیکنان با همه وجود بازی نمی‌کنند، چون علاقه‌ای به ساپینتو ندارند. با وجود این پیمان بابایی، مهاجم آبی‌ها این فرضیه را رد کرده و گفته: «بازیکنان خیلی هم با ساپینتو راحت هستند.» خب البته این حجم از راحتی هم زیاد جالب نیست.‌ای کاش کمی بر خودتان سخت بگیرید و زحمت بکشید تا تیم از این شرایط بیرون بیاید و سرمربی هم حاشیه امن پیدا کند. وگرنه دیر نخواهد بود روزی که سرمربی «راحت» خود را از دست می‌دهید. مثلا خود استاد بابایی در این فصل فقط یک گل زده؛ آیا کافی است؟
 

این خبر را به اشتراک بگذارید