• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
سه شنبه 27 دی 1401
کد مطلب : 183121
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/KOLlJ
+
-

با مردم/زیرمیزی بگیرها شناسایی و اعمال قانون شوند

شاهین‌شهر اصفهان از نقاط پرجمعیت این کلانشهر است که متأسفانه با کمبود کادر درمان مواجه است. در همین اوضاع کمبود متأسفانه تعداد اندکی کادر درمان مشغول گرفتن سفارشی و زیرمیزی هستند به‌گونه‌ای که بدون دریافت زیرمیزی اصلا کاری از پیش نمی‌برند. خواهشمند است در راستای اجر گذاشتن به زحمات و تلاش‌های خدمتگزاران واقعی مردم و کادر درمان دلسوز که بی‌هیچ چشمداشتی به مردم خدمت می‌کنند این افراد شناسایی و با آنها برخورد جدی صورت گیرد تا برای انجام وظیفه و حتی بیشتر درخواست رشوه و زیرمیزی نکنند.
علی عابدی از شاهین‌شهر

بسته‌های حمایتی برای افراد بی‌بضاعت درنظر بگیرند
با توجه به تورم و بالا رفتن قیمت‌ها در سال‌جاری حقیقتا جا دارد که مسئولان و خیرین با کمک هم بسته‌های حمایتی شامل اقلام خوراکی و پوشاک برای افراد بی‌بضاعت درنظر بگیرند تا این دسته از افراد هم روزهای سخت و سرد را بگذرانند و هم در ایام عید شرمنده خانواده خود نباشند.
سیادت از تهران

پیام
قطع مکرر تلفن‌های ثابت در خاورشهر

مدت‌هاست تلفن‌های ثابت در خاورشهر در جنوب شرق تهران و مشخصا خاورشهر قطع می‌شوند و به‌خصوص در بارندگی‌ها این وضع تشدید می‌شود با توجه به آنتن‌دهی ضعیف اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در این منطقه نیاز مردم به تلفن ثابت بیشتر است که آن‌هم با کمترین بارش و توفان به‌هم می‌ریزد. لطفا به ایمن‌سازی‌ خطوط تلفن ثابت اقدام کنند تا این مشکلات پیش نیاید.
ولی‌زاده از خاورشهر

  قدردانی
مسیرگشایی و شن پاشی‌های به موقع جای قدردانی دارد

هر چند نقایص هست و برای انجام وظیفه از کسی قدردانی نمی‌کنند ولی هر جا کسانی فراتر از وظیفه عمل کردند باید از آنها قدردانی کرد. شن‌پاشی و نمک‌پاشی و مسیرگشایی از ونک تا پارک وی در روزهای برفی قابل‌قبول بود و جای تشکر دارد که زحمتکشان شهرداری قبل از آغاز فعالیت شهر اقدام به این کار کرده و جلوی بسیاری از مشکلات ازجمله زمین خوردن یا مسدود بودن و لیز بودن مسیر را گرفته بودند. من بنا به وظیفه شغلی‌ام هر روز سرکار بودم و صبح‌های زود دیدم که عده‌ای در تاریکی دم صبح شن‌پاشی و نمک‌باشی و مسیرگشایی می‌کنند.
پناه رضا از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید