• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 3 دی 1401
کد مطلب : 180858
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/zm655
+
-

شروع بد در آسیا

نمایندگان بسکتبال ایران برای حضور در سوپرلیگ غرب آسیا بدون برنامه بودند

 شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان برای حضور در سوپرلیگ باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا آماده نبودند. آنها در هفته اول سوپرلیگ که در بیروت لبنان برگزار شد، بازنده‌ شدند؛ بازنده‌هایی که به‌نظر می‌رسید با کمترین تدارکات راهی مسابقات شده بودند.
ذوب‌‌آهن اصفهان که در گروه A قرار دارد، با نتیجه 73 بر 56 به بیروت باخت. شهرداری گرگان در گروه B مقابل دیگر نماینده لبنان شکست خورد؛ 81 بر 74 مقابل الریاضی. ذوب‌آهن با مشکل بازیکن روبه‌رو بود و برای این بازی فقط 9بازیکن داشت. سجاد مشایخی که عازم بیروت شده بود، نتوانست به میدان برود. آنها برای حضور در این تورنمنت نیاز داشتند بازیکن جدید به تیم اضافه کنند ولی این امکان را نداشتند. باشگاه اجازه خرید بازیکن خارجی نمی‌دهد و در شرایطی که باشگاه‌ها درگیر لیگ هستند، خرید بازیکن ایرانی هم شدنی نیست. در این شرایط انتظار پیروزی از ذوب‌آهن توقع زیادی بود.
شهرداری هم با مشکل، بازی را شروع کرد. آنها ساعت یک بامداد روزی که بازی داشتند، وارد هتل شدند. اینکه چرا قهرمان فصل پیش لیگ ایران با این همه ستاره برنامه‌ریزی درستی برای حضور در بیروت نکرده بود، مشخص نیست. گرگانی‌ها وسط بازی هم با مشکل دیگری روبه‌رو شدند. پری‌ پتی، ستاره آمریکایی این تیم با وائل اراکجی، ستاره الریاضی درگیر شد. اراکجی با سر به‌صورت پتی کوبید و پتی هم به او پس‌گردنی زد.
ذوب‌آهن و شهرداری از نظر فنی هم بازی‌های قابل‌قبولی ارائه نکردند و اتفاقات بیرون زمین در بازی آنها هم تأثیر گذاشته بود. هر دو تیم آشفته و بدون برنامه بازی کردند و دست خالی به شهرهایشان برگشتند. 2تیم در گروه‌های 4تیمی‌شان فعلا سوم هستند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید