• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
پنج شنبه 24 آذر 1401
کد مطلب : 180108
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/qjQxp
+
-

اکران آخرین فیلم میازاکی

جهان
اکران آخرین فیلم میازاکی

تاریخ اکران «آنطور که زندگی می‌کنی» میازاکی از سوی استودیو جیبلی اعلام شد. به گزارش ورایتی، استودیو جیبلی دیروز اعلام کرد؛ جدیدترین و آخرین فیلم انیمه هایائو میازاکی که فعلاً با نام «آنطور که زندگی می‌کنی» شناخته می‌شود، جولای سال آینده خواهد بود. آخرین فیلم این انیمیشن‌ساز افسانه‌ای، یک فیلم بلند است که ۱۴جولای در ژاپن، راهی سینماها می‌شود.
هیچ جزئیات دیگری در این‌باره اعلام نشده و تنها طرحی از این انیمیشن همراه این خبر منتشر شده که شبیه تصویر یک پرنده است.گفته می‌شود این فیلم با اقتباس از کتابی به همین نام، نوشته گنزابورو یوشینو که سال ۱۹۳۷ منتشر شده ساخته شده و داستان پسری ۱۵ ساله را تصویر می‌کند که به سفری می‌رود تا رشد معنوی، فقر و معنای زندگی را با کمک عمویش کشف کند.
میازاکی که برنده اسکار هم شده این کتاب را از کتاب‌های مورد علاقه‌اش می‌داند و سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که می‌خواهد آن را به نمایش درآورد.
این نخستین فیلم میازاکی پس از گذشت10 سال است. آخرین فیلم او «باد برمی‌خیزد» که در سال ۲۰۱۳ اکران شده بود، داستانی درباره هوانوردی ژاپنی در جنگ جهانی دوم بود. میازاکی پس از «باد برمی‌خیزد» اعلام بازنشستگی کرد اما چندی پیش تصمیم‌گرفت یک فیلم دیگر برای نوه‌اش بسازد.گفته شده برای این فیلم ۶۰ انیماتور با میازاکی کار کرده‌اند و ساخت هر دقیقه، یک ماه زمان برده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :