• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
یکشنبه 8 آبان 1401
کد مطلب : 175426
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/P11w2
+
-

بازارها/   قیمت مصوب جدید مرغ: ۶۳ هزار تومان

دولت به‌منظور حمایت و جلوگیری از ضرر تولیدکنندگان نرخ جدید هر کیلوگرم مرغ زنده را ۴۴ هزار تومان و گوشت مرغ را کیلویی ۶۳ هزار تومان تعیین کرد. محسن شیراوند، معاون بازرگانی وزارت جهادکشاورزی اعلام کرد: به‌دلیل افزایش هزینه‌های تولید و برای استمرار تولید، قیمت مصوب هر کیلوگرم گوشت مرغ برای مصرف‌کنندگان ۶۳ هزار تومان تعیین شد. نرخ مصوب پیش از این ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان بود.

   خودروهای چینی می‌توانند بازار را تصاحب ‌کنند
مجیدرضا حریری، رئیس اتاق مشترک ایران و چین، ایران را بازاری مناسب برای خودروهای چینی معرفی کرد و گفت: آزادسازی روند واردات خودرو زمینه‌ را برای واردات خودروهای چینی فراهم می‌کند، از آنجایی‌که وزارت صمت در آیین‌نامه واردات خودرو سقف قیمتی تعیین کرده است این مسئله باعث شد،  نتوانیم به برندهای اروپایی، ژاپنی و کره‌ای فکر کنیم.

   طارم ۹۰ هزار تومانی خریدار ندارد
حسن تقی‌زاده، رئیس اتحادیه برنج فروشان بابل با بیان اینکه امسال برنج طارم کیلویی 90هزار تومان خریدار ندارد، افزود: سال‌ گذشته کشاورزان برای فروش محصول خود تمایلی نداشتند و برنج را به امید افزایش نرخ نگه می‌داشتند اما امسال شرایط معکوس شده است و کشاورزان می‌خواهند محصول خود را عرضه کنند و خریداری وجود ندارد.

   هشدار سامانه همتا درباره آیفون ۱۴ 
سامانه همتا اعلام کرد: پیرو اخبار ضدونقیض در رسانه‌ها در مورد وضعیت آیفون ۱۴، به اطلاع می‌رساند با توجه به عدم‌واردات قانونی این مدل از گوشی‌ها، تمامی گوشی‌های آیفون ۱۴ بازار قاچاق هستند.  تا زمان تعیین تکلیف وضعیت واردات قانونی آیفون ۱۴ از خریدوفروش آن خودداری کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید