• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 31 شهریور 1401
کد مطلب : 172338
+
-

با شعار آزادی حجاب ، چادر از سر کشیدند

اغتشاشگران این روزها دنبال چه چیزی در کف خیابان هستند؟

با شعار آزادی حجاب ، چادر از سر کشیدند

مثل روز روشن است. نیاز به تحلیل و تفسیر ندارد. هم شعارها و هم اقدامات خشونت‌آمیز اغتشاشگران در روزهای گذشته نشان می‌دهد که ماجرای گشت ارشاد و مرحومه مهسا امینی، یک بهانه است. اهداف آشوبگران کف خیابان چیز دیگری است؛ از تجزیه کشور تا براندازی کل نظام، میان شعارها دیده می‌شود. دودش هم دارد به چشم مردم بیچاره‌ کوچه و خیابان می‌رود. مردمی که از اتفاق ناگوار برای مهسا امینی ناراحت و غمگین هستند، حالا باید نگران امنیت و آسایش‌شان هم باشند. اموال عمومی که هزینه تأمین آن از جیب مردم پرداخت شده آسیب می‌بیند. اینجا مروری کرده‌ایم بر خشونت‌های داعشی‌گونه‌ای که برخی اغتشاشگران در کف خیابان ایجاد کرده‌اند.

کشیدن چادر از سر زن مسلمان

روضه‌های عصر عاشورای 61حالا در کف خیابان به تصویر کشیده شده است. یک خانم چادری رهگذر، میان جمعی اراذل و اوباش گرفتار می‌شود. علاوه بر مشت و لگد میان نامحرمان، چادر هم از سر این زن محجبه بی‌پناه کشیده می‌شود. همان کسانی که شعار «زن، زندگی، آزادی» را فریاد می‌زنند، همان‌ها هم چادر از سر یک زن می‌کشند. آزادی از نگاه این حرامیان، همان چیزی است که دل خودشان می‌خواهد. آزادی از نگاه آنها مساوی با ولنگاری و برهنگی است.

حمله به مأموران انتظامی
با تشدید عمل افراد خشونت‌طلب در شب‌های گذشته، درگیری‌های آنها با نیروهای انتظامی بیشتر شد. در نهایت متأسفانه در شیراز، یک نیروی همیار پلیس توسط این افراد جان باخت و 4 مأمور پلیس زخمی شدند. در شهرهای دیگر هم متأسفانه تعدادی از نیروهای خدوم انتظامی زیر مشت و لگد وحشیانه قرار گرفتند. فیلم‌های منتشر شده نشان می‌دهد که برخی مأموران به نحو ناجوانمردانه‌ای با ضرب و شتم‌های سنگین آشوبگران مواجه شده‌اند و حال جسمی برخی نامناسب است.

آتش زدن مأمور نیروی انتظامی

در همین 3ماه گذشته، 23مأمور نیروی انتظامی، جان‌شان را فدای امنیت کشورمان کردند و در درگیری با اراذل و اوباش و مجرمان و قاتلان به شهادت رسیدند. انصاف و عدالت این است که امروز نشان افتخار به تک‌تک آنها داده شود، اما متأسفانه اغتشاشگران فریب‌خورده یا آموزش‌دیده کف خیابان، اقدام به آتش‌زدن یک مأمور پلیس در خیابان احمدآباد مشهد می‌کنند. حتی تصور این اقدام جنون‌آمیز، حیوانی و وحشیانه، قلب هر انسانی را به درد می‌آورد.

آتش‌زدن آمبولانس امدادرسانان

می‌گویند خودروهای امدادی، حتی در جنگ‌ها هم مصونیت دارند. امدادگران این خودروها هر روز جان ده‌ها نفر را نجات می‌دهند. آشوبگران ضد‌وطن در روزها و شب‌های گذشته، نه‌تنها به اموال عمومی آسیب زدند، بلکه کار را به جایی رساندند که 2 دستگاه آمبولانس را در شهر رشت به آتش کشیدند. این جماعت متوحش که دم از مبارزه با ظلم می‌زنند، آمبولانسی را به آتش کشیدند که وظیفه‌اش نجات جان بیماران درمانده است. بیمارانی که زن و بچه و خانواده خود ما هستند.

تخریب‌گران در کف خیابان

پول اموال عمومی از کجا تأمین می‌شود؟ از جیب مردم، از پول بیت‌المال. حالا اغتشاشگران به جان این اموال عمومی افتاده‌اند و میلیاردها تومان از پول ملت را به آتش می‌کشند. از آتش زدن سطل زباله به آتش زدن اتومبیل پلیس، شکستن شیشه اتومبیل‌های شخصی مردم و بانک‌ها رسیده‌اند. اتفاقات شب گذشته و خشونت عجیب تخریب‌گران کف خیابان نشان می‌دهد آنها نه‌تنها دلسوز مهسا امینی نیستند و مطالبه درستی ندارند، بلکه مترصد فرصتی جدید برای ایجاد بلوا و آشوب بوده‌اند.

آتش‌زدن قرآن و پرچم کشور
همچنین در روزهای گذشته تصاویری در شبکه‌های اجتماعی از به آتش‌کشیدن صفحات قرآن و پرچم کشورمان منتشر شده است. اینها شاید دقیق‌ترین اقداماتی باشد که هدف اصلی آشوبگران را نشان می‌دهد. ثابت می‌شود که این اوباش به هیچ وجه خونخواه مهسا امینی نیستند و مطالبه‌ای درباره حجاب ندارند، بلکه با اصل اسلام مخالفند و دنبال ویرانی و تجزیه ایران هستند. حالا دلسوزان وطن راه‌شان را از این آشوبگران بی‌وطن جدا کرده‌اند، چون صحنه و میدان کاملا واضح و شفاف است.

آتش‌زدن مسجد و یک امامزاده

مردم فهمیده‌اند که اغتشاشگران با اصل اسلام مخالفند. نشانه آن هم آتش‌زدن مسجد و امامزاده است. در همدان آشوبگران قصد تعرض به بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) را داشتند که بعد از درگیری با خادمان و ممانعت آنها و حضور بموقع نیروهای بسیج و ناجا جلوی این اتفاق گرفته شد. معترضان حتی به درخت‌های اطراف امامزاده رحم نکردند و پس از به آتش‌کشیدن آنها از محل متواری شدند. در شهر رشت نیز تصاویری از به آتش‌کشیدن یک مسجد منتشر شد.

میدان‌داری با رسانه‌های بیگانه
نکته روشن اتفاقات چند شب گذشته اینجاست که حالا میدان‌داران اصلی این آشوب‌ها برای مردم مشخص شده. در تحریک و تبدیل اعتراض و غم مردم عادی به اغتشاش و آشوب عده‌ای خاص و اقدامات ضد‌ایرانی و اسلامی، رسانه سعودی اینترنشنال میدان‌داری می‌کند. بی‌بی‌سی فارسی وابسته به دولت انگلیس نیز همچون همیشه از صحنه‌گردانان اصلی این ماجراست. منافقان، سلطنت‌طلب‌ها و تجزیه‌طلبان هم در شبکه‌های اجتماعی آتش‌بیار معرکه‌ای شدند که دودش در چشم ملت می‌رود.

خشونت‌های بیشتر توسط آشوبگران

در قم معترضان ضمن شکستن شیشه‌های چند خودروی شخصی و یک خودروی سواری ناجا، تخریب یک ایستگاه اتوبوس، چندین تابلوی راهنمایی رانندگی و دوربین‌های مدیریت شهری و از جا درآوردن نرده‌های بلوار و آتش‌زدن چند سطل زباله، به نیروهای پلیس نیز سنگ‌پراکنی کردند. در ساری، اغتشاشگران پس از سردادن شعارهای ساختارشکنانه، اقدام به شکستن در ورودی ساختمان شهرداری کردند. در دانشگاه شهید بهشتی تهران نیز یکی از افراد انتظامات مورد ضرب و شتم قرار گرفت.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید