• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
پنج شنبه 31 شهریور 1401
کد مطلب : 172326
+
-

با مردم/متروی تهران- کرج نیازمند بهسازی و توسعه است

اگر متروی تهران -کرج توسعه نیابد واقعا بیشتر از این تاب سوار کردن این میزان مسافر را ندارد. هم‌اکنون نه تعداد قطارهای موجود کافی است، نه کیفیت قطارها و تجهیزات داخل‌شان به روز و نوسازی شده است و نه خطوط توسعه یافته‌اند. درحالی‌که حدود 3دهه قبل این خط راه‌اندازی شده که شاید نصف جمعیت کنونی بین تهران و کرج آمد و شد نمی‌کردند.
اکبرزاده از تهران 

لباس فرم مدارس در چهارمحال‌و‌بختیاری گران به فروش می‌رسد
درحالی‌که قیمت مصوب لباس فرم مدرسه پسرانه 2میلیون‌و50هزار ریال تعیین شده لباس فرم مدرسه پسرم را به 400هزار تومان خریدم. فروشنده هم اصرار که جنس پارچه چنین و چنان است و آموزش‌و‌پرورش هم تأکید دارد که به فروش رساندن بیش از این قیمت غیرقانونی است و والدین می‌توانند شکایت کنند. من که این رقم را پرداختم و فرصت شکایت هم ندارم ولی این مصوبه نیازمند نظارت و اجرای دقیق است تا والدین کمتر برخوردار دچار مشکل و شرمنده فرزندان خود نشوند.
موسوی از شهرکرد

فاصله حرکت اتوبوس‌های خط پارک‌وی به راه‌آهن زیاد است
اتوبوس‌های خط پارک‌وی به راه‌آهن به قدری با تعلل شروع به حرکت می‌کنند که تقریبا هر روز شاهد درگیری بین مسافرین و راننده هستیم. از طرفی تعداد مسافرانی که سوار می‌شوند به حدی زیاد است که جای سوزن انداختن نیست. با درنظر گرفتن اینکه هنوز خطر انتقال کرونا وجود دارد و مردم ناگزیر از استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هستند، سوار کردن این حجم از مسافر بسیار خطرناک و نگران‌کننده و این میزان توقف، غیراستاندارد و آزاردهنده است.
گلبو از تهران 

پیامک
 در شهرستان‌های استان تهران کنسرت برگزار کنند

مردم در شهرستان‌های استان تهران ازجمله رباط‌کریم و اسلامشهر از اقشار ضعیف و کم‌برخوردار جامعه هستند که مانند باقی مردم این سرزمین حق بهره‌مندی از تفریحات سالم و مورد‌تأیید مسئولان را دارند. در قشر ما اگر قرار باشد برای شرکت در یک کنسرت به فرض آنکه بلیتش را خریده باشیم در برج میلاد به اندازه نصف حقوق یک ماه هزینه برمی‌دارد چرا که نمی‌توان با پای پیاده رفت یا گرسنه و تشنه رفت یا مثلا پسر نوجوان و دختر جوانت را نبری. پس رفتن به چنین کنسرت‌هایی در مکان‌های خاص عملا منتفی است. بنابراین جا دارد به شهرستان‌های استان تهران نیز نیم‌نگاهی داشته باشند. تقاضای بررسی این موضوع و اعطای مجوز برگزاری کنسرت در شهرستان‌های اسلامشهر و رباط‌کریم را داریم.
پوریا‌زاده از رباط‌کریم

وقتی در قم زمین نیست چرا برای مسکن ملی ثبت‌نام می‌کنند

با توجه به اینکه ثبت‌نام مسکن ملی در استان قم همچنان ادامه دارد و به‌ویژه در شهرستان جعفرآباد ثبت‌نام‌ها پیگیری می‌شود، این سؤال مطرح است که ثبت‌نام‌کنندگان در کجا مسکن خواهند گرفت؟ چون مسئولان مدام اعلام می‌کنند که در قم با کمبود زمین مواجه هستیم. شنیده‌ام که حدود 100هزار نفر در قم برای مسکن تأیید صلاحیت شده‌اند. آیا واقعا قم جا برای ساخت این تعداد مسکن و کسانی که این روزها تأیید می‌شوند دارد؟
محمدی از قم 

بن خرید لباس به تمام کارکنان دولت تعلق گیرد

با این وضعیت گرانی پوشاک و درآمد کم کارمندان، واقعاً توان خرید این قشر کم شده است. سابقا رسم بر این بود که هر ساله حداقل یک نوبت بن خرید پوشاک در اختیار کارمندان قرار می‌گرفت اما مدت‌هاست که دیگر خبری از این بن‌ها نیست. از مسئولان تقاضا داریم مجددا این روند را پیگیر کنند تا کمی از فشار اقتصادی طبقه کارمند کم شود.
نریمانی از بوشهر 


 

این خبر را به اشتراک بگذارید