• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 31 شهریور 1401
کد مطلب : 172316
+
-

گل‌زن/ فوتسالی‌ها در فوتبال

الهام محمودی | روزنامه‌نگار

مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال زنان با حضور 2‌مهمان ویژه‌ برگزار شد؛ مهمان‌هایی که قرعه تیم‌ها را برداشتند، البته بدون اینکه ربطی به فوتبال داشته باشند. در این مراسم که سه‌شنبه برگزار شد، 2‌ستاره فوتسال زنان؛ نیلوفر اردلان بازیکن سابق تیم ملی فوتسال و فرزانه توسلی دروازه‌بان فعلی تیم ملی فوتسال قرعه 12تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال را مشخص کردند. مثل این می‌ماند که وحید شمسایی ستاره فوتسال مردان، قرعه‌کشی لیگ برتر مردان را انجام بدهد. فوتبال زنان این همه ستاره و چهره دارد، چرا از آنها استفاده نشد، خدا می‌داند و مسئولان سازمان لیگ. ما که به اتفاقات عجیب و غریب در فوتبال و فوتسال زنان عادت کرده‌ایم این یکی هم به بقیه اضافه شد.

یک بام و دو هوا
چند روز پس از آنکه بازیکنان کیان نیشابور نامه اعتراضی‌شان را در فضای مجازی منتشر کردند و گلایه داشتند که چرا باشگاه مطالبات فصل پیش را پرداخت نمی‌کند، سرمربی این تیم که اتفاقا همسر مدیرعامل باشگاه است، در مراسم قرعه‌کشی لیگ حاضر شد. خانم جعفری که گفته می‌شود مبلغ قرارداد ۴۰۰میلیونی‌اش را کامل گرفته، مدعی شد که مسئولان شهر باید از تیم حمایت کنند. بازیکنان که مبلغ قراردادهایشان به 25میلیون تومان هم نمی‌رسد، می‌گویند مسئولان شهری فصل پیش کمک‌های زیادی به این تیم کردند. این که این پول‌ها در صورت تایید این ادعا کجا رفته بماند.  به تفاوت رقم قرارداد سرمربی و بازیکنان توجه داشته باشیم.

اسپانسر خوش‌قدم
هفته گذشته تیم فرهان ملارد رسما به رایزکو صفادشت تغییر نام داد تا با حامی مالی جدیدش در ادامه سوپرلیگ فوتسال زنان حضور یابد. این تیم پس از شکستی که هفته اول با نام فرهان ملارد مقابل پیکان داشت، در هفته دوم با پیروزی شیرینی روبه‌رو شد. بازیکنان این تیم ۲ بر یک تیم ریشه‌دار و پرمهره مس‌رفسنجان را شکست دادند تا چراغ اول را با اسپانسر جدید روشن کنند، هر چند نمی‌توان با یک پیروزی روند ثابتی برای بهتر شدن یک‌تیم متصور شد اما در شرایطی که بازی‌های فوتسال از تلویزیون پخش نمی‌شود، همین پیروزی‌ها در میادین بزرگ است که حامیان مالی را برای ادامه تیمداری در بخش زنان دلگرم می‌کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید