• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
سه شنبه 22 شهریور 1401
کد مطلب : 171487
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/0gqjy
+
-

نکته بازی/حیف تیم خوب شماست

گویا شکست برابر پرسپولیس هنوز برای مسئولان نفت مسجدسلیمان هضم نشده و انواع اظهارنظرهای آنان در مورد این مسابقه ادامه دارد. سیل اتهامات است که به سمت تیم برنده سرازیر می‌شود و فقط هم یکی، دو نفر نیستند که از این حرف‌ها می‌زنند. نفتی‌ها می‌خواهند برتری پرسپولیس را «غیرفنی» جلوه بدهند، درحالی‌که دلایل زیادی برای اثبات این ادعا ندارند. حقیقت آن است که تیم آنها خوب بازی کرد و سزاوار شکست نبود، اما به هر حال این اتفاق رخ داد. یک پنالتی برای نفت گرفته نشده، درحالی‌که به‌نظر می‌رسد گل اول لوکادیا هم سالم بوده و نیز یک پنالتی هم برای سرخپوشان نگرفته‌اند. در کل طوری نبوده که همه‌‌چیز را گردن عوامل بیرونی بیندازیم. حیف تیم خوب مسجدسلیمان است که با این حرف‌ها به حاشیه برود.

از آمار مربی قبلی خبر داری؟
بعد از 2پیروزی ابتدایی سپاهان در فصل جدید، خیلی‌ها از این تیم به‌عنوان مدعی اصلی کسب قهرمانی یاد کردند. آنها تیم خوبی بسته بودند و کادرفنی گران‌قیمتی هم دارند که به‌نظر می‌رسید به‌راحتی بتواند طلایی‌پوشان را به سمت کسب عنوان قهرمانی هدایت کند. به‌ویژه پیروزی برابر استقلال در هفته نخست باورها به موفقیت سپاهان را تشدید کرد. با این حال، سپاهان در 4بازی بعدی رنگ پیروزی را ندید و نتایج ناامیدکننده‌ای کسب کرد. آنها در حالی راهی تعطیلات شدند که با 9امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند و بدیهی است که ژوزه مورایس برای این نتایج استخدام نشده. جذب مورایس فقط با قهرمانی توجیه می‌شود. کاش یک نفر به مربی پرتغالی یادآوری کند محرم نویدکیا با چه کارنامه‌ای از سپاهان اخراج شده است.

سرگیجه سامان!
تغییرات تیم ملی آنقدر وسیع و پرحاشیه بوده که همه را به تلاطم انداخته است. شاهد ملغمه‌ای از مسائل فنی و حاشیه‌ای هستیم که صف‌بندی‌‌های موجود در تیم را نیز به هم ریخته است. بعضی‌ها که تا دیروز ساکت بودند، امروز سر و صدا راه انداخته‌اند و برعکس. حالا مثلا پیش‌بینی می‌شود شرایط برای بازیکنی مثل شجاع خلیل‌زاده خراب شود، اما از همه جالب‌تر حکایت سامان قدوس است. هافبک ایرانی برنتفورد که در آغاز فصل جدید لیگ برتر هم نیمکت‌نشین محض بوده، بعد از خروج کی‌روش از تیم ملی علیه او مصاحبه کرد و نیز زمانی که در دوران اسکوچیچ هم کمتر به بازی گرفته شد، اعتراضش را نشان داد. او حتی در جنگ استوری‌ها هم سمت منتقدان اسکو ایستاد. حالا باید دید در بازگشت کی‌روش، این بازیکن چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید