• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
سه شنبه 18 مرداد 1401
کد مطلب : 167976
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/YEkGA
+
-

خبرهای کوتاه/یک دومینوی تازه در بازار


دی‌یونگ حاضر نشده به ‌یونایتد که آن همه برایش تلاش کرد بپیوندد. پیشنهاد بعدی او از چلسی است اما جرارد رمورو، خبرنگار نقل‌وانتقالاتی ادعا کرده که فرنکی دی‌یونگ ممکن است به پاری‌سن‌ژرمن برود. اگر این اتفاق بیفتد، مارکو وراتی آزاد می‌شود و می‌تواند راهی منچستر‌سیتی شود تا گواردیولا به جدایی برناردو سیلوا و انتقال او به بارسا رضایت بدهد. این وسط تنها منچسترسیتی سود خواهد برد چون قیمت دی‌یونگ و برناردو سیلوا در بازار 80میلیون است و وراتی یک‌سوم این مبلغ.


ایسکو به لوپتگی رسید
هافبک سابق مالاگا و رئال‌مادرید سرانجام پس از چند هفته بدون تیم ماندن با سه‌ویا توافق کرد و با قراردادی 2‌ساله به این تیم پیوست. او سال ۲۰۱۳ از مالاگا به رئال‌مادرید آمد و در ۳۵۳‌بازی، ۵۳‌گل و ۵۶‌پاس گل ثبت کرد اما اینها برای نگه داشتنش کافی نبود. او دوره‌ای در تیم ملی اسپانیا و رئال‌مادرید زیرنظر لوپتگی بازیکن فیکس بود و حالا به مربی محبوبش می‌پیوندد تا شاید بتواند در 30‌سالگی احیا شود و به دوران اوجش برگردد.


جانشین هالر از کلن می‌آید
پس از آنکه خرید جدید دورتموند از آژاکس یعنی سباستین هالر دچار سرطان شد و تن به جراحی داد، باشگاه آلمانی یک جای خالی بزرگ در نوک حمله ترکیبش پیدا کرد. هالند هم که به سیتی رفته، بنابراین نیاز به خرید یک مهاجم شماره9 شدیدا احساس می‌شود. از همین‌رو آنتونی مودست مهاجم ۳۴ ساله فرانسوی تیم کلن به‌زودی با عقد قراردادی یکساله به دورتموند خواهد پیوست تا در مدت دوری هالر از فوتبال جای خالی او را پر کند.


دروازه‌بان بارسا در انگلیس
نتو دروازه‌بان دوم بارسلونا به فوتبال انگلیس ملحق شد و به بورنموث پیوست. سنگربان برزیلی که ماه گذشته تولد ۳۳‌سالگی‌اش‌ را جشن گرفت، در انتقالی آزاد و با قراردادی یکساله به بورنموث پیوست تا بدل به چهارمین بازیکن جدید گیلاس‌ها در تابستان ۲۰۲۲ شود. قرارداد نتو با بارسلونا همچنان معتبر بود اما با توافقی دوطرفه، این قرارداد فسخ شد تا او به‌عنوان بازیکن آزاد به بورنموث و لیگ انگلیس بپیوندد و شانس بازی پیدا کند.


مارکوس در راه مارکوس
چلسی پس از قطعی کردن خرید کوکوریا از برایتون، با خروج مارکوس آلونسو موافقت کرده. این مدافع چپ در لیست بازی با اورتون حضور نداشت و به‌زودی به بارسلونا خواهد رفت تا پا جای پای پدرش بگذارد. پس از تست پزشکی انتقال مدافع اسپانیایی با رقمی کمتر از ۱۰‌میلیون یورو نهایی خواهد شد. پدر آلونسو که همنام او بود، زمانی برای هر 3‌باشگاه بزرگ اسپانیایی بازی کرد؛ او پس از ۳‌سال بازی برای رئال‌مادرید و ۲‌سال حضور در اتلتیکومادرید، به‌مدت ۵‌سال در بارسلونا به میدان رفته بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید