• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 13 مرداد 1401
کد مطلب : 167886
+
-

باران، رکورد تماس‌ها با سامانه 137پلاس را شکست

نظارت
باران، رکورد تماس‌ها با سامانه 137پلاس را شکست

بارش‌های اخیر شهر تهران سبب افزایش تماس شهروندان با سامانه 137پلاس شد و رکورد جدیدی به ثبت رسید.
به گزارش همشهری، در پی بارش باران‌های سیل‌آسا مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137+) در حالت آماده‌باش قرار گرفت تا پاسخگوی تماس شهروندان درخصوص آبگرفتگی معابر باشد. به‌گفته رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی 137پلاس، طی روزهای پنجشنبه 6مردادماه تا روز دوشنبه 10مرداد بیش از 53هزار تماس با سامانه 137پلاس گرفته شد که این آمار، بالاترین میزان تماس شهروندان با سامانه 137پلاس در سال‌های اخیر بوده است. رضا ناصری سرای با بیان اینکه بیشترین تعداد تماس‌ با بیش از 13هزار و 300تماس مربوط به روز شنبه 8مردادماه بوده، تأکید کرد که بیش از 80درصد تماس‌های شهروندان منجر به پاسخگویی و ثبت درخواست شده است.
او همچنین گفت: «مهم‌ترین پیام‌های درخواستی شهروندان در این بازه زمانی مربوط به لایروبی جوی در مناطق 4، 14 و 18، نظافت معابر و کوچه‌ها در مناطق 4، 5 و 12، آبگرفتگی جوی و ورود آب به ساختمان در مناطق3، 4 و 6، جمع‌آوری زباله و ضایعات در مناطق 4، 5 و 15، رفع خطر درختان خشک‌شده در مناطق 4، 15و یک و آبگرفتگی معابر در مناطق یک، 3، 4، 5، 11 و 12 بود. همچنین با توجه به آماده‌باش اکیپ‌های اجرایی نواحی و نیروهای ستادی سامانه، تماس‌های دریافتی از سوی کارشناسان سامانه 137پلاس در کمترین زمان به مسئولان اجرایی منعکس شد.» به‌گفته ناصری با وجود حجم بالای تماس‌ها و طولانی‌بودن صف‌ انتظار شهروندان جهت برقراری ارتباط با کارشناسان پاسخگو، زمان انتظار شهروندان برای ثبت درخواست کمتر از 10دقیقه بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید