• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 13 مرداد 1401
کد مطلب : 167866
+
-

نکته بازی/برانکو- ایران؛ نزدیک‌تر از همیشه

در طول ماه‌های اخیر از برانکو ایوانکوویچ به‌عنوان یکی از گزینه‌های هدایت پرسپولیس یا تیم ملی یاد می‌شد، اما مربی کروات همواره تأکید داشت که تحت قرارداد فدراسیون فوتبال عمان است و به آن وفادار می‌ماند. با این حال برانکو در تازه‌ترین مصاحبه‌اش رسما برخوردار بودن از بند فسخ قراردادش با فدراسیون فوتبال عمان را تأیید کرد. او گفت در قراردادش بندی هست که اگر بخواهد، می‌تواند با پرداخت جریمه جدا شود. به این ترتیب، از حالا به بعد او یک آلترناتیو مهم برای نیمکت‌های بزرگ فوتبال ایران است. اصرار ویژه برانکو به پرداخت مالیاتش از سوی پرسپولیس و رفع مشکل ممنوع‌الخروجی هم به وضوح نشان می‌دهد این مربی نیم‌نگاهی به بازار ایران دارد. قطعا کارنامه و پایگاه اجتماعی برانکو در ایران طوری هست که خیلی‌ها باید نگران صندلی‌شان باشند!

صد رحمت به محسن مسلمان
انصافاً محسن مسلمان باید ما را ببخشد که این همه به جانش غر زدیم و گفتیم حاشیه‌هایش زیاد است. باز این بنده‌خدا چند سالی فوتبال بازی کرد، چند قهرمانی آورد، به تیم ملی رسید و بهترین پاسور لیگ برتر شد، بعد دیگر نتوانست حاشیه‌هایش را کنترل کند. امروز از مسلمان رسیده‌ایم به پدیده‌ای همچون عرفان باقری که هنوز در لیگ برتر لگد به توپ نزده، اما همینطور اخبار زرد و زار در مورد او منتشر می‌شود. یک روز دنبال این است که عکس‌های استقلالی‌اش را حذف کند و به پرسپولیس برود، روز دیگر دنبال این است که عذرخواهی کند و برگردد، یک روز با صمد مرفاوی در تیم ملی جوانان اختلاف پیدا می‌کند، یک روز از سوی ساپینتو از استقلال کنار گذاشته می‌شود. آقا چقدر «متن» داشتی که اینقدر «حاشیه» داری؟

با عجله تکذیب نکنید
می‌دانیم که باشگاه‌های ایرانی علاقه شدیدی به تکذیب همه اخبار و حواشی دارند و زیاد هم راست و دروغ بودن اخبار برای‌شان مهم نیست، اما جا دارد همین ابتدای فصل از عزیزان بخواهیم که لااقل در مورد تکذیب کردن «فیلم» و ویدئو کمی خویشتن‌دار باشند. داستان سپاهان است که بعد از انتشار اخبار مربوط به درگیری مانوئل فرناندز در یک باشگاه شبانه، موضوع را تکذیب کرد و اصلا روایتی ارائه داد که مو به تن آدم سیخ می‌کرد. یک چیزی توی این مایه‌ها که فرناندز داشته در خیابان مشکلات مردم عادی را حل می‌کرده و الکی برایش پاپوش دوخته‌اند. بعد از این تکذیبیه اما فیلم کامل درگیری فرناندز در رسانه‌ها منتشر شد که طبیعتا نمی‌تواند صورت خوشی برای باشگاه داشته باشد. در نتیجه برای تکذیب کردن، زیاد هم عجله نکنید!

این خبر را به اشتراک بگذارید