• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
چهار شنبه 5 مرداد 1401
کد مطلب : 167127
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/QW3gL
+
-

با مردم/تغییر قیمت دارو و سهم بیمه، نقدینگی داروخانه‌ها را کاهش داده است

با تغییر قیمت دارو و کاهش سهم بیمه شده و تحت پوشش بیمه قرار گرفتن اکثر داروها، نقدینگی داروخانه‌ها به‌شدت کاهش یافته و به مرور باعث ورشکستگی می‌شود. سازمان بیمه براساس قرارداد 30به 70با داروخانه‌ها قرارداد دارد نه 10به 90.کار کنونی تغییر قیمت‌ها و سهم بیمه‌ها، حاتم بخشی از جیب داروخانه‌هاست و باعث ورشکستگی آنها می‌شود.
خلیلی از یزد

فرهنگ‌سازی بهتر از برخورد قهری است
درحال حاضر برای مبارزه با بدحجابی هیچ راهکاری مثل نهادینه کردن فرهنگی و فرهنگ‌سازی‌ کارساز نیست.اجتماع ۱۲ هزارنفری مهر فاطمی در ورزشگاه آزادی تهران به مناسبت هفته عفاف وحجاب حرکتی فرهنگی بود که ارزش و منزلت آن شفاف‌سازی‌ شد و اثرات خود را خواهد داشت. باید از این دست حرکت‌های فرهنگی افزایش یابد.
موسی‌پور از تهران 

قبل از ساخت شهرک‌های مسکونی زیرساخت‌های آنها فراهم شود
مسئولان قبل از اقدام به ساخت‌وساز شهرک یا مسکن‌های نهضت ملی و مسکن مهر، اول فکررفت‌وآمد و خیابان‌سازی‌ و ترافیک و سایر زیرساخت‌ها باشند تا با افتتاح شهرک‌ها و درصورت زیادشدن خانه و جمعیت شهرک‌ها مردمی که از مستأجری فرار کرده‌اند گرفتار ترافیک و نبود امکانات نشوند. هر جایی قرار است خانه‌ای ساخته شود اول راهسازی شود بعد خانه‌سازی‌.
دشتی از تهران 

پیامک
ساعات کاری میادین تره‌بار کافی نیست

میادین تره‌بار از نقاط قوت شهرداری تهران است که در تأمین نیازهای شهروندان بسیار مؤثر است، به‌خصوص میادین بزرگ و نقاطی مانند میدان تره‌بار بهمن که عرضه گوشت و مرغ و... دارند. با این همه ساعات کار این میادین کافی نیست و تعطیل بودن آنها در روزهای تعطیل درست نیست. در واقع اگر میادین تره‌بار نباشند امثال من بازنشسته شاید اصلا نتوانیم میوه و صیفی بخریم، بنابراین تقاضا می‌شود ساعات کار این میادین افزایش یافته و در روزهای تعطیل نیز ساعاتی باز باشند.
سلیمانی از تهران 

تزریق دوز چهارم را اجباری کنند
با توجه به شیوع مجدد کرونا و افزایش شمار مبتلایان و فوت‌شدگان، بهتر است تزریق دوز چهارم و یادآو را اجباری کنند. بسیاری از افراد به‌خصوص بعد از فروکش کردن پیک قبلی و تزریق دوزهای دوم و سوم نسبت به تزریق دوز یادآور بی‌توجه هستند و هم‌اکنون افراد بسیاری هستند که باید دوز یادآور بزنند ولی این کار را به هر دلیل نکرده‌اند.
بشیری از سنندج

پارک‌های پردیس محل تجمع سگ‌های ولگرد شده است
پارک‌های و بوستان‌های فاز4پردیس در بومهن محل تجمع سگ‌های ولگرد شده است. چندین بار با شهرداری اسبق و فعلی پردیس موضوع را مطرح کردیم و خواهان جمع‌آوری سگ‌ها شدیم ولی حتی بعد از حمله سگ‌ها به خانواده‌ها و جراحت کودکان اتفاقی نیفتاد. ادامه این وضع باعث ایجاد ناامنی و برهم خوردن آسایش اهالی شده است. از مسئولان تقاضا داریم صدای ما را بشنوند.
موسوی از فاز 4پردیس بومهن

انباشت زباله مقابل دیوار امامزاده قاسم (ع) 
دیوار مجاور امامزاده قاسم (ع) تبدیل به زباله‌دانی شده است. نه شهروندان رعایت می‌کنند که در این مکان زباله نریزند و نه شهرداری اهتمامی برای جمع‌آوری زباله‌ها دارد.
خوش‌گفتار از تهران

پیام
جاده قرچک به ورامین تاریک و ناایمن است

جاده قرچک به ورامین روشنایی بسیار کمی دارد از طرفی جاده، باریک و بدون حفاظ هم است که همین موضوع رانندگی را به‌خصوص در شب، دشوار و خطرناک می‌کند. از مسئولین درخواست داریم تا هر چه زودتر به وضعیت این جاده رسیدگی کنند.
مصباحی از ورامین

مطالبات پیمانکاران از سازمان‌ها به‌موقع پرداخت نمی‌شود
هم‌اکنون سازمان‌های بسیاری هستند که مطالبات پیمانکاران را نمی‌دهند یا چک‌های مدت‌دار به آنها می‌دهند. این در حالی است که حتی امروز شبیه دیروز نیست تا چه رسد به چند‌ماه آینده زیرا تورم روزانه شده و به‌دلیل تورم و کم ارزش شدن پول ملی، طلب‌ پیمانکاران هر روز بی‌ارزش‌تر شده و این ظلم بزرگی به بخش خصوصی است.
ارزشمند از تهران 

ترافیک دائمی در کمربندی چیتگر کلافه‌کننده شده است
جاده کمربندی چیتگر بعدازظهرها از محدوده ورودی قلعه حسن‌خان(شهرقدس) تا پل سپاه(ورودی شهریار) هر روز ترافیک است. عصرها جمعیت زیادی از محل کار خود در تهران به سمت اندیشه شهریار، سرآسیاب، ملارد، مارلیک، فردیس، شهریار و بالعکس بازمی‌گردند و این ترافیک چندین ساعته، مسافران هر روزه این مسیر را درمانده و خسته می‌کند و ساعت‌های زیادی از وقت همه را می‌گیرد. بماند که باعث مصرف سوخت بیشتر و ‌آلودگی هوا و... می‌شود. از پلیس تقاضا داریم تمهیدی اندیشیده شود و از مسئولان ارشد می‌خواهیم برای احداث مترو در این مسیر برنامه‌ریزی کنند.
تقوی از شهریار

 

این خبر را به اشتراک بگذارید