• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 2 تیر 1401
کد مطلب : 164155
+
-

مانه، لوا، لوکاکو و دیگران

در بازار نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا چه خبر است؟

مانه، لوا، لوکاکو و دیگران

باشگاه بایرن‌مونیخ که با لواندوفسکی جدایی‌طلب درگیر است، یک خبر خوب برای هواداران داشت؛ قرارداد سادیو مانه قطعی و نهایی شد و این مهاجم سنگالی با پیراهن بایرن عکس انداخت. جزئیات این انتقال از لیورپول به باواریا به این شرح است؛ ۳۲‌میلیون یورو پرداخت اولیه، ۶‌میلیون یورو براساس تعداد بازی و ۳‌میلیون یورو براساس افتخارات تیمی- فردی که در مجموع به ۴۱‌میلیون یورو می‌رسد. صالح حمیجیچ گفته ممکن است بایرن باز هم خرید تهاجمی داشته باشد چون پنجره نقل و انتقالات تا 31آگوست باز است.
   تولیسو و گنبری از باشگاه ناراضی‌اند و مثل لواندوفسکی معتقدند که بایرن مونیخ به‌اندازه کافی به آنها احترام نگذاشته. گنبری هم مثل لوا تنها یک‌فصل دیگر قرارداد دارد اما مذاکره بر سر تمدید با او در جریان است. صالح حمیجیچ درباره اینکه آیا بایرن درصورت رسیدن پیشنهاد 50‌میلیونی از بارسلونا، موضعش را تغییر خواهد داد، گفته: «در این مورد فکر نمی‌کنم. فقط به بازگشت لواندوفسکی به کمپ تمرینی در روز 12ژوئیه فکر می‌کنم.» 
   منچستریونایتد یکی از باشگاه‌های خواهان جذب داروین نونیس بود. آنها در ماه مارس قراری را برای مذاکره برسر انتقال داروین با بنفیکا تنظیم کردند که رئیس باشگاه بنفیکا، روی کاستا آن را به‌دلیل مسمومیت غذایی کنسل کرد. یونایتد این کار کاستا را بی‌اعتنایی عمدی تلقی کرد و برای از سرگیری مذاکرات در همان زمان بی‌میل بود.
   ماریو گوتسه با قراردادی 3‌ساله از پی‌اس‌وی آیندهوون هلند به اینتراخت فرانکفورت آلمان منتقل شد. زننده گل قهرمانی آلمان در جام‌جهانی2014 به مربی سابقش، راجر اشمیت در بنفیکا پاسخ منفی داد تا بتواند در ترکیب اینتراخت در سوپرجام اروپا مقابل رئال‌مادرید به میدان برود. او با 4میلیون یورو برای پر کردن جای خالی دایچی کامادا به فرانکفورت رفت. او در 2‌سال و طی ۵۲‌بازی برای آیندهوون، ۱۲‌گل و ۱۱‌پاس گل را به ثبت رساند.
   2‌باشگاه اینتر و چلسی بر سر انتقال قرضی روملو لوکاکو به‌مدت یک‌سال به توافق کامل رسیده‌اند و او که فصل پیش با رقمی بیش از 100‌میلیون از همین تیم به چلسی پیوسته بود، در هفته پیش‌رو تست‌های پزشکی افعی‌ها را پشت سر خواهد گذاشت. اینتر ۸‌میلیون یورو برای این انتقال قرضی پرداخت خواهد کرد و پاداش‌هایی با توجه به عملکرد لوکاکو در این قرارداد وجود خواهد داشت. با وجود این هیچ بند خرید دائمی در قرارداد وجود ندارد. لوکاکو در اینتر ۸‌میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد.
   سیمونه اینتزاگی مربی ایتالیایی اینتر قراردادش را تا تابستان سال ۲۰۲۴‌ با این باشگاه تمدید کرد. آمار و افتخارات اینتر تحت هدایت اینتزاگی؛ ۵۲‌بازی، ۳۴‌پیروزی، ۱۱‌تساوی، ۷‌باخت، کوپا ایتالیا (22-2021)، سوپرجام و مربی ماه دسامبر ۲۰۲۱ سری‌آ.
   ناصر الخلیفی مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن مذاکره با زیدان را تکذیب و اعلام کرد به‌زودی یک گزینه داخلی به‌جای پوچتینو سرمربی این تیم می‌شود. گزینه داخلی کسی نیست جز گالیتیه که لیل را قهرمان فرانسه کرده. رقم آزادسازی او از نیس 10میلیون یورو خواهد بود و رقم خسارت پوچتینو برای جدایی 15میلیون.
   مینامینو، بازیکن ژاپنی لیورپول با 15.5میلیون یورو به موناکو پیوست تا فرصت بیشتری برای فوتبال بازی کردن داشته باشد.
   سباستین هالر مهاجم ساحل عاجی آژاکس در آستانه انتقال به دورتموند قرار دارد تا جانشین هالند شود. به گزارش اسون وسترشولتزه از اسکای، سباستین هالر با مبلغ 31‌میلیون یورو همراه با 4میلیون پاداش از آژاکس به بروسیادورتموند خواهد پیوست. این بازیکن 28‌ساله قراردادی 4‌ساله با دورتموند امضا می‌کند و انتظار می‌رود معاینات پزشکی امروز انجام شود. همچنین این خبرنگار، اخبار بیلد در مورد حقوق 11‌میلیون یورویی هالر در دورتموند را نادرست دانسته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید