• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 2 تیر 1401
کد مطلب : 164123
+
-

عددبازی

2 هزار
خدمت پزشکی تاکنون به حجاج اعزامی به مدینه ارائه شده که شامل ۱۳۴۴ ویزیت، ۳۰۰ مورد تزریقات، یک مورد گچ‌گیری، خدماتی ازجمله کنترل فشار خون، پانسمان و... بوده است. یک مورد هم انتقال بیمار به بیمارستان سعودی به‌دلیل مشکل قلبی برای یکی از حجاج انجام شده است.

11 میلیون
دانش‌آموز در کشور تحصیل می‌کنند که بخشی از آنها همیاران پلیس هستند. نتیجه اقداماتی که از ۱۰‌سال پیش انجام شده، منجر به کاهش تعداد کشته‌شدگان و مصدومان حوادث رانندگی در کشور شده است. آمار کشته‌شدگان از ۲۷‌هزارنفر در سال‌۸۵ به ۱۷‌هزارنفر در سال‌های اخیر رسیده و تعداد مصدومان هم از ۵۰۵‌هزار نفر به ۳۰۰‌هزار نفر کاهش یافته که تأثیر همیاران پلیس است.

40 درصد
اعتبارات سازمان بهزیستی در سال‌جاری افزایش پیدا کرد. بر این اساس امسال بودجه‌ای خاص برای روابط‌عمومی‌ها درنظر گرفته شده و به‌کارگیری نیروی انسانی و بهره‌مندی از تجهیزات افزایش خواهد یافت.

30 مدرسه
تولید و مهارت در 30استان کشور تا مهر سال آینده از سوی قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان تجهیز خواهند شد. ‌مدارس تولید و مهارت، مدارسی هستند که در آنها علاوه بر مهارت‌های نرم فردی (مانند ‌فن‌بیان، تعامل اجتماعی، اعتماد‌به‌نفس و...)، مهارت‌های شغلی و کسب‌وکار (ازجمله ‌کارآفرینی، بازاریابی و...)، مهارت‌های فنی و آموزش‌های متناسب با ظرفیت‌ها و مزیت‌های بومی منطقه نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

23 نوع
مدرسه در کشور وجود دارد و ازجمله این مدارس می‌توان به دولتی، نمونه‌دولتی، تیزهوشان، مدارس تطبیقی، سفارتخانه‌ها، غیردولتی، شاهد و ایثارگران، هیأت امنایی، استثنایی، آموزش از راه دور، شبانه‌روزی، عشایری، اقلیت‌های مذهبی، خیرساز، ورزش و... اشاره کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید