• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
سه شنبه 10 خرداد 1401
کد مطلب : 162168
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/NkVqm
+
-

نکته بازی/ تن و بدن‌مان می‌لرزد

برگزاری مسابقات دوستانه برای تیم ملی کشورمان تبدیل به یک معضل بزرگ شده است. کار از اول سخت بود و لغو دو دیدار تدارکاتی با اکوادور و کانادا، آن را سخت‌تر هم کرد.‌ آش آنقدر شور شده که ستاره‌های تیم ملی هم یکی‌یکی به موضوع اعتراض می‌کنند. در چنین شرایطی حسن کامرانی‌فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال ادعا کرده بازی با اروگوئه قطعی است و به‌زودی انجام خواهد شد. خب اروگوئه تیم خوبی است و امیدواریم زمانی که شما این مطلب را می‌خوانید، مسابقه با تیم ملی این کشور قطعی شده باشد. با این حال وقتی کامرانی‌فر حرف می‌زند، تن و بدن‌مان می‌لرزد. آخر خود او بود که گفت قطعا با برزیل یا آرژانتین بازی می‌کنیم، اما این دو تیم با کل آسیا قرار بازی گذاشتند جز ایران!

بیشتر به ضرر پرسپولیس است
کمیته انضباطی یک حکم عجیب و غریب داده در مورد فجرسپاسی و این باشگاه را به دلایل مبهم به یک جلسه محرومیت تماشاگرانش از حضور در ورزشگاه محکوم کرده است. در رأی کمیته انضباطی نوشته شده فجرسپاسی در بازی با نفت مسجدسلیمان مرتکب «نقض اصول کلی رفتار از طریق عدم‌رعایت مقررات مصوب مربوط به حضور تعداد تماشاگران در ورزشگاه» شده است. هر چه هست، نتیجه این شده که بازی هفته آخر سپاسی برابر پرسپولیس در ورزشگاه حافظیه شیراز بدون تماشاگر خواهد بود. این حکم اما بیشتر از آنکه تنبیه فجر باشد، محرومیتی برای پرسپولیس است. بنده‌خدا تیم شیرازی که از قبل به دسته پایین‌تر سقوط کرده، بنابراین فقط فرصت ملاقات پرسپولیسی‌های این شهر با تیم محبوب‌شان، آن هم بعد از سال‌ها انتظار از آنان گرفته می‌شود.

چی دادی، چی تحویل می‌گیری!
فصل تابستان تا دل‌تان بخواهد شایعه زیاد است و یکی از داغ‌ترین آنها هم در مورد باشگاه استقلال ساخته شده؛ اینکه فرهاد مجیدی تمایل دارد مهدی قائدی را جذب کند. این بازیکن حضور موفقیت‌آمیزی در الاهلی امارات نداشت و شایعه بازگشت او به استقلال هم به همین دلیل سر زبان‌ها افتاده است. با این حال این وسط یک نکته ساده فراموش شده؛ اینکه الاهلی برای دریافت رضایتنامه قائدی کلی پول داد و بعد هم قرارداد پنج ساله با او بست. بنابراین امروز هم برای صدور رضایتنامه این بازیکن کلی پول طلب خواهد کرد که بعید است پرداخت آن در توان آبی‌ها باشد. حتی اگر باشگاه اماراتی هم کوتاه بیاید، با این سبک زندگی که ما الان از قائدی می‌بینیم، بعید است او به این راحتی‌ها از آنجا دل بکند!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید