• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
یکشنبه 25 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160662
+
-

‌خبرهای کوتاه/‌محور هراز مسدود است

‌  محور هراز مسدود است
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محور هراز از ساعت 7امروز (یکشنبه ۲۵ اردیبهشت) تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه (۲۸ اردیبهشت) مسدود است. به گزارش ایرنا، محسن هاشمی علت مسدودشدن این محور را انجام عملیات عمرانی، احداث کانال هدایت آب و تیرگذاری پل استراباکو در منطقه بایجان اعلام کرد. وی با بیان اینکه مسدودشدن مسیر به‌صورت شبانه‌روزی خواهد بود، گفت: مردم استان و مسافران برای تردد میان مازندران و پایتخت کشور در طول این مدت می‌توانند از جاده‌های سوادکوه و کندوان استفاده کنند.

قطع جریان زاینده‌رود از فردا
عضو هیأت مدیره نظام صنفی کشاورزان اصفهان با ابراز امیدواری در به ثمر رسیدن کشت غله شرق اصفهان تا ۱۵ خردادماه گفت: جریان زاینده‌رود که 16اردیبهشت باز شده بود، بعد از تحویل حقابه کشاورزان در نوبت چهارم، فردا(۲۶ اردیبهشت‌) بسته می‌شود.
به گزارش ایسنا، حسین وحیدا افزود: البته آب به‌مدت ۱۰روز در کانال‌های آبیاری کشاورزان نیست و محدودیت‌هایی وجود دارد. ‌عضو هیأت مدیره نظام صنفی کشاورزان اصفهان تأکید کرد: وضعیت کشت‌ها مناسب نیست و به هر جهت باید همین میزان را به ثمر رساند. وحیدا با بیان اینکه نسبت به دوره سوم، وضعیت تحویل حقابه کشاورزان بهتر و برداشت‌ها در دوره چهارم کنترل شده است، گفت: بعد از ۲۶اردیبهشت‌ زاینده‌رود در وقفه‌ای 7روزه بسته می‌شود و بعد از آن از سوم خرداد تحویل حقابه 10روزه کشاورزان در نوبت پنجم انجام می‌شود و امیدواریم تا ۱۵خرداد کشت غله به نتیجه برسد.‌

این خبر را به اشتراک بگذارید