• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
یکشنبه 25 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160628
+
-

جدال نابرابر در انگلیس

بازی‌های هفته ماقبل آخر لیگ برتر همزمان برگزار نمی‌شود

جدال نابرابر در انگلیس

لیگ برتر هم اعتقادی به برگزاری بازی‌های هفته یکی مانده به آخر به‌صورت همزمان ندارد. بازی‌های این هفته در حالی برگزار می‌شود که منچسترسیتی باید زودتر از رقیب بازی کند. سیتی ساعت17:30 بازی نسبتا سختی با وستهم در زمین این تیم دارد و لیورپول ساعت23:15 فردا با آگاهی از نتیجه این مسابقه در زمین ساوتهمپتون به میدان می‌رود. اگر سیتی ببرد، تقریبا قرمزها از قهرمانی ناامید خواهند شد. ضمن اینکه لیورپول دیشب در فینال جام حذفی مقابل چلسی یک دیدار دشوار را برگزار کرده و باید 3‌روز بعد بازی سرنوشت خود را در لیگ انجام دهد. این روزها گواردیولا هر روز علیه دیگران مصاحبه می‌کند. او که آشکارا از حذف در لیگ قهرمانان به‌دست رئال‌مادرید عصبانی است، علیه لیورپول، رم، سیمئونه و حتی پاتریس اورا و سیدورف که کارشناس برنامه‌های تلویزیونی هستند مصاحبه کرده و جواب‌شان را داده است. در تیم لیورپول هم محمد صلاح هر روز بدون استثنا درباره انتقام از رئال در فینال لیگ قهرمانان اروپا و اینکه خودش بهترین بازیکن جهان است و باید توپ طلا بگیرد و دستمزدش هم 2برابر شود مصاحبه می‌کند.
    این روزها تقریبا مصادف با نخستین قهرمانی سیتی در لیگ برتر است که با گل‌های دیرهنگام آگوئرو و ژکو به‌دست آمد. گواردیولا درصورت قهرمانی در این فصل تعداد جام‌های من‌سیتی در لیگ سطح اول را به عدد8و جام‌های خودش را در این لیگ و این تیم به 4جام می‌رساند.

    کوین دی‌بروینه در برد پرگل هفته گذشته مقابل ولوز پوکر کرد و به رکورد تأثیرگذاری روی 200گل در منچسترسیتی رسید.
    گواردیولا برای بازی امروز هیچ مدافع وسطی در اختیار ندارد. جان استونز فصل را از دست داده، کایل واکر، روبن دیاز و لاپورت مصدوم‌اند و فرناندینیو هم که می‌توانست در این پست بازی کند آسیب دیده. تنها رودری که مثل فرناندینیو یک هافبک دفاعی است برای این پست در دسترس است.
    نبرد برسر سهمیه چهارم لیگ قهرمانان بین تاتنهام و آرسنال هم نبردی نابرابر است. تاتنهام ساعت18:30 به‌وقت تهران یعنی ساعت12 به‌وقت لندن به مصاف برنلی می‌رود. برنلی با سرمربی جدیدش که بهترین سرمربی ماه انگلیس شد و 4برد و یک‌تساوی به‌دست آورد، هنوز برای فرار از سقوط تلاش می‌کند. آرسنال ساعت23:30 در زمین نیوکاسل به میدان می‌رود درحالی‌که نتیجه دیدار تاتنهام را می‌داند. توپچی‌ها یک‌امتیاز از دشمن خود بیشتر جمع‌آوری کرده‌اند اما شکست 3 بر صفر در دربی لندن باعث شده روحیه خود را ببازند.

این خبر را به اشتراک بگذارید