• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 10 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159638
+
-

با مردم/حمایت از فلسطین و  مردم مظلوم آن دائمی باشد

با توجه به کاهش محدودیت‌های کرونایی و کشتار مسلمانان شیعه و سنی در افغانستان و فلسطین مظلوم و وحشیگری صهیونیست‌ها حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس وظیفه هر مسلمان آزاده‌ای بود، ‌اما توقع می‌رود مجامع بین‌المللی نیز بدون فوت وقت با اقدامات جنایتکارانه صهیونیست‌ها و شیعه‌کشی برخورد کنند.
قاسم‌زاده از زاهدان 

پارک ولنجک نیازمند سمپاشی است
پشه‌های سفید و سیاه کوچک در پارک ولنجک بیداد می‌کنند و نمی‌توان دقیقه‌ای در این پارک نشست و حتی لب به سخن گشود. از مسئولان تقاضا می‌شود پارک ولنجک در خیابان بهزادی را سمپاشی کنند.
ادیب از تهران 

خطوط عابرپیاده در ورامین نیاز به رنگ‌آمیزی دارند
خطوط عابرپیاده در خیابان‌های ورامین بر اثر آلودگی و تردد، رنگ سفید خود را از دست داده‌اند. این مسئله باعث سردرگمی عابران شده است. از مسئولان زیبا‌سازی‌ شهرستان ورامین درخواست داریم تا نسبت به رنگ‌آمیزی مجدد این خطوط اقدام کنند. 
احمدی از ورامین 

پایین بودن کیفیت و محتوا عامل ریزش مخاطبان صداوسیماست
به‌تازگی رئیس سازمان صدا و سیما هم اعتراف کرد که این سازمان با ریزش مخاطب مواجه شده است. دلیل این موضوع پایین بودن کیفیت و محتوای برنامه‌هاست. مدت‌های زیادی است که برنامه‌های شاد و سریال‌های طنز از تلویزیون پخش نمی‌شود. درحالی‌که چندین سال قبل حداقل در مناسبت‌هایی مثل ماه مبارک رمضان برنامه‌های شاد و آموزنده‌ای ساخته و پخش می‌شد.
 رضوانی از تهران 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید