• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 10 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159578
+
-

بازار ها/ ترکیه و چین بازار مبلمان را گرفتند

علیرضا عباسی، رئیس اتحادیه مبل‌سازان و درودگران ایران گفت: اکثر بازارهای مبلمان در منطقه را ترکیه و چین گرفته‌اند. جمعیت کشور‌های منطقه بیش از 500میلیون نفر است که احتیاج به کالاهای ایرانی دارند اما متأسفانه همکاری لازم در این زمینه وجود ندارد و به همین دلیل آمار صادرات مبل ایرانی خیلی پایین است.

  شوینده‌ها از هفته آینده گران می‌شود
بختیار علم بیگی، رئیس هیأت مدیره انجمن صنایع شوینده از افزایش قیمت مواد شوینده بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: به‌دلیل گران شدن مواداولیه داخلی و خارجی و همچنین افزایش دستمزد کارگران در چند ماه گذشته، تصمیم گرفته شد بعد از ماه رمضان قیمت شوینده‌ها را افزایش دهیم تا برای تولید‌کننده‌ها صرفه اقتصادی داشته باشد.

  کاهش ۱۲۰۰تومانی قیمت شکر در میادین 
براساس آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت شکر در میادین میوه و تره‌بار تهران با ۱۲۰۰تومان کاهش، هر بسته یک کیلوگرمی ۱۵۱۵۰تومان عرضه می‌شود. براساس این نرخنامه، قند حبه پرسی هر کیلوگرم ۲۲هزار تومان، قند شکسته بسته‌بندی ۱۰کیلوگرمی ۲۴۸هزار تومان، قند شکسته بسته‌بندی ۵کیلوگرمی ۱۲۵هزار تومان و قند شکسته بسته‌بندی ۳کیلوگرمی ۷۵۲۰۰تومان در میادین میوه و تره‌بار عرضه می‌شود.

 صادرات دام همچنان ممنوع است
مدیرکل پشتیبانی امور دام تهران گفت: صادرات دام به منظور حفظ تنظیم بازار داخل کماکان ممنوع است. در شرایط کنونی برای جبران کمبود عرضه لاشه در داخل و جلوگیری از التهاب بازار اقدام به واردات کرده‌ایم.رضا سالمی افزود: هم اکنون هر کیلو دام سبک مازاد دامداران با نرخ ۶۲ هزار تومان و دام سنگین ۵۰ هزار تومان با ۱.۷۰۰ گرم جو به جهت پایداری تولید خریداری می شود. 

این خبر را به اشتراک بگذارید