• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
یکشنبه 28 فروردین 1401
کد مطلب : 158363
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/G6B38
+
-

نکته بازی/ پس کجا ستاره مربع تبلیغ می‌کنید؟

شایعه شده ممکن است روند پخش مسابقات زنده فوتبال از شبکه سوم سیما قطع شود و تمامی مسابقات از طریق شبکه ورزش روی آنتن برود. این شایعه به‌خودی خود عجیب و غیرقابل باور به‌نظر می‌رسید، چون خیلی مواقع آنقدر مسابقه مهم فوتبال در حال برگزاری است که حتی 2 شبکه تلویزیونی هم برای پخش همه آنها کافی نیست. بعد هم که برخی منابع خبری نزدیک به تلویزیون این موضوع را تکذیب کردند. به هر حال امیدواریم چنین اتفاقی رخ ندهد. غیراز عدم‌استقبال هواداران فوتبال از این طرح، پرسش اینجاست که اگر این همه پخش زنده بازی‌ها نباشد، پس کجا و به چه بهانه‌ای می‌خواهید ستاره مربع‌های معروف‌تان را تبلیغ کنید؟ می‌دانید و می‌دانیم که تعرفه آگهی در شبکه‌های مختلف خیلی خیلی متفاوت است!

تغییر محل بوس!
رسانه‌های قطری اعلام کرده‌اند کار شجاع خلیل‎زاده با الریان به پایان رسیده و این باشگاه قطری حاضر به تمدید قرارداد مدافع 32ساله ایرانی نیست. به این ترتیب احتمال قابل توجهی وجود دارد که شجاع در پایان فصل به فوتبال ایران و مشخصا پرسپولیس برگردد. این بازیکن در فضایی متشنج از جمع سرخپوشان جدا شد و بعدها بوسیدن لوگوی باشگاه الریان از سوی او سر و صدای بسیار زیادی به‌پا کرد. هنوز هم خیلی از هواداران پرسپولیس از دست خلیل‌زاده شاکی هستند، اما بعید است کسی در مقابل بازگشت او موضع منفی بگیرد؛ مخصوصا که اوضاع خط دفاع پرسپولیس بسیار خراب است و فصل آینده احتمالا از جلال حسینی هم خبری نخواهد بود. بقیه چیزها هم با یک بوسه روی محل جدید، یعنی لوگوی پرسپولیس حل می‌شود. جای نگرانی نیست!

اصلا خودتان لیست بدهید
مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال وارد تنش اخیر بین فرهاد مجیدی و جامعه داوری شده است. بعد از اینکه سرمربی آبی‌ها یکی از پیشکسوتان داوری را به «شیتیل» گرفتن متهم کرد، خیلی‌ها علیه او موضع گرفتند و کار به جاهای باریکی کشید. حالا آجورلو گفته: «کسانی که به مجیدی توهین کردند نباید در چینش داوران نقش داشته باشند. برای داوری 6بازی آینده باید کارگروه ویژه‌‌ای تشکیل شود.» مدیرعامل استقلال طبیعتا با آن بخشی که مجیدی به کارشناسان داوری تهمت زده کاری ندارد. اصلا چه بسا از نظر ایشان آن مسئله خیلی هم طبیعی و درست بوده! خوب است حالا که جناب آجورلو چنین دقت نظری دارند، اصلا لیست داوران 6 هفته آخر را شخصا تنظیم کنند و در اختیار فدراسیون بگذارند. اینطوری بعدا جای گله‌ای هم باقی نمی‌ماند!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید