• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 17 بهمن 1400
کد مطلب : 153011
+
-

«آزادی» در بند

مهاجم جوان فوتبال ایران یک تجربه ناموفق دیگر را هم به کارنامه‌اش اضافه کرد

باشگاه استقلال رضایتنامه قطعی محمدرضا آزادی را صادر کرده تا این مهاجم 22ساله اهل تبریز بعد از یک نیم‌فصل حضور ناموفق در جمع آبی‌پوشان راهی تیمی دیگر شود. آزادی ازجمله استعدادهای جوان فوتبال ایران به شمار می‌آید که اوایل ظهورش خیلی روی او حساب می‌شد. این بازیکن در لیگ هفدهم، زمان حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور به این تیم پیوست و با توجه به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه، فرصت بسیار خوبی برای خودنمایی پیدا کرد؛ بختی که مشابه آن دیگر به او رو نکرد. آزادی حدود 50بازی برای تراکتور انجام داد و البته فقط موفق به زدن 4گل شد که برای یک مهاجم خیلی عدد قابل‌قبولی نبود. او در ادامه سر از یونان درآورد و به عضویت تیم پانتولیکوس درآمد. این دوران برای آزادی اصلا موفقیت‌آمیز نبود، چرا که این بازیکن فقط 6 بازی انجام داد و هیچ گلی هم نزد.
آزادی با چنین کارنامه‌ای در ابتدای فصل سر از استقلال درآورد و این امیدواری به‌وجود آمد که او احیا شود. بالاخره شیخ دیاباته و مهدی قائدی هم جدا شده بودند و به‌نظر می‌رسید شاید جا باز شده است. خود محمدرضا هم شور و شوق زیادی داشت و می‌گفت: «من برای حضور در استقلال قید 4 میلیارد تومان پول را زدم و قراردادم را در یونان فسخ کردم. به‌خاطر برادران مجیدی آمدم و قرارداد سفید بستم.»
 با این حال شرایط برای این بازیکن خوب پیش نرفت. به‌ترتیب خریدهای بیشتری در خط حمله انجام شد؛ از امین قاسمی‌نژاد تا یامگا و ژستد. در نتیجه به اندازه کافی به آزادی بازی نرسید تا او تصمیم به جدایی بگیرد. حالا حضور ناموفق در استقلال هم به کارنامه این مهاجم اضافه شده که طبیعتا کار او در ادامه راه را سخت‌تر می‌کند. آیا سقف فوتبالی آزادی همین است یا او بالاخره می‌تواند توانایی‌هایش را ثابت کند؟

این خبر را به اشتراک بگذارید