• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 25 دی 1400
کد مطلب : 150848
+
-

با مردم/ زندگی‌نامه سردار شهید سلیمانی وارد کتاب‌ها و سریال‌ها شود

شهید مظلوم و بزرگوار، سردار حاج‌قاسم سلیمانی حق فراوان به گردن همه ما دارند. کیست که نداند حفظ حاکمیت اسلام ناب محمدی(ص) درمنطقه خاورمیانه مرهون جان‌نثاری‌های این عزیزمعراجی است؟ برای پاسداشت و تداوم یاد و راه او برای نسل‌های آینده، واجب است زندگی‌نامه این شهید عالیقدر در کتاب‌ها، فیلم‌ها و سریال‌ها و... منعکس شود.
محمدی از تهران

 سرمایه‌گذاری‌ها در  بخش دامداری و کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
سرمایه‌گذاری‌ها در بخش کشاورزی و دامداری اگر به‌سمت صنعتی شدن برود هم به‌نفع دست‌اندرکاران این صنایع است،هم به‌نفع بازار و مردم؛ زیرا با رونق‌بخشیدن تولیدات، ریشه گرانی و فسادهای بعد از آن خشکیده خواهد شد به‌شرط آنکه موضوع صنعتی شدن و تولید با کمترین میزان آب و هزینه به روش صنعتی مدنظر باشد.
ضیایی از فومن

  بیمارستان جورجانی از 20سال قبل به حال خود رها شده است
بیش از 20سال است بیمارستان جورجانی واقع در خیابان شهید بخشی و تهران نو متروکه است. این بیمارستان قدیمی محل اقامت معتادان شده است. چقدر خوب است مسئولان ذ‌ی‌ربط با بازسازی این بیمارستان قدمی در  رفع کمبود مراکز درمانی و بهداشتی  بردارند.
محمدحسین عسگری از تهران

آیا مسئولان از مشکلات شهرک ابریشم کیان‌مهر خبر دارند
قبلا بارها درمورد مشکلم که روشن نشدن تکلیف واحدهای مسکن مهر شهرک ابریشم درکیان‌مهر کرج است، صحبت کرده‌ام، اکنون می‌خواهم بدانم آیا مسئولی صدای ما را شنیده است؟ آیا می‌شود یکی از مسئولان مثل وزیر مسکن و شهرسازی پاسخ دهد که عاقبت تکلیف ما در این شهرک چیست؟
حسن باقری از کرج

  هزینه‌های بیمه تکمیلی بازنشستگان مخابرات پرداخت نمی‌شود
مشکلی که مطرح می‌کنم نه‌تنها مسئله من که مبتلا‌به چند هزار بازنشسته مخابرات است. بازنشستگان مخابرات از بیمه تکمیلی معلم بهره‌مندند که متأسفانه به تعهدات خود عمل نمی‌کند. من حدود 9ماه قبل مدارک پزشکی را خود به مبلغ 90میلیون ریال به بیمه تحویل دادم. ولی تاکنون دریغ از پرداخت یک ریال. اغلب بازنشستگان بیماری که هزینه کرده‌اند نیز همین وضعیت را دارند. از مسئولان تقاضای پیگیری و رفع مشکل را داریم.
بازنشسته مخابرات از تهران
 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید