• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
شنبه 25 دی 1400
کد مطلب : 150832
+
-

نکته بازی/ در عوض شما هم «نفت» نداری!


یکی از مسابقات این هفته بین هوادار و صنعت نفت آبادان برگزار شد؛ مسابقه‌ای که در حکم رویارویی علیرضا منصوریان و رضا عنایتی 2 استقلالی قدیمی بود و البته نفت آن را برد. علیمنصور قبل از این مسابقه برای اینکه کار خودش را سخت‌تر جلوه بدهد یک جمله متفاوت گفت: «هوادار برخلاف اسمش هیچ هواداری ندارد، بنابراین عنایتی به‌خاطر نتایجش به جایی جز باشگاه پاسخگو نخواهد بود.» خب حرف حساب است، مخصوصا که خود منصوریان هم بهترین نتایج عمرش را در یک تیم بدون هوادار دیگر یعنی نفت تهران گرفته است و خوب با این فضا آشناست. نکته بامزه داستان اما این است که اتفاقا صنعت نفت آبادان هم برخلاف اسمش بهره چندانی از نفت نبرده و تا خرخره با مشکلات مالی دست به گریبان است!


بیانیه، تا نفس آخر
در مورد اینکه آیا مجید صدری در پرسپولیس عملکرد موفقیت‌آمیزی داشت یا نه زیاد می‌شود بحث کرد. با این حال یکی از ویژگی‌های عجیب او، حضور پررنگ رسانه‌ای‌اش بود. صدری که پیشینه مخابراتی داشت، اتفاقا از وسایل این حوزه بیشترین بهره را می‌برد و مدام در شبکه‌های اجتماعی مختلف حضور داشت. او به همین مقدار هم قانع نبود و مکررا به بهانه‌های مختلف بیانیه صادر می‌کرد. این ماجرا حتی تا پایان دوران همکاری صدری با پرسپولیس هم ادامه یافت؛ چنان که او جدایی‌اش از پرسپولیس را با یک نامه سرگشاده اعلام کرد و پس از انتخاب رضا درویش به‌عنوان مدیرعامل جدید سرخپوشان هم بیانیه دیگری صادر کرد. صدری البته فرصت را از دست نداد و در این بیانیه آخر از دعوت نشدن خودش برای مراسم تودیع و معارفه انتقاد کرد!


خدا را شکر، آقای فرانکی!
یکی از شیرین‌ترین تکذیب‌های چند وقت اخیر فوتبال ایران، تکذیب خبر ابتلای پرویز کماسی به آلزایمر بود. نوشته بودند این بدنساز سابق سرخ‌ها به درد غم‌انگیز فراموشی دچار شده، اما چند روز بعد این خبر تکذیب شد و کماسی در مصاحبه‌ای بلند و پرجزئیات نشان داد در سلامتی به‌سر می‌برد. این از آن تکذیب‌هایی بود که به دل همه نشست؛ مخصوصا کسانی که سال‌ها پیش خبر آماده‌سازی بدن بازیکنان پرسپولیس را در تپه‌های داوودیه با ساده‌ترین امکانات دنبال می‌کردند و نیز کسانی که در ورزشگاه آزادی تماشاگر گرم کردن بازیکنان زیرنظر کماسی بودند. آن روزها هواداران پرسپولیس به مربی خوش‌استیل و سبیلوی خودشان لقب «کماسی فرانکی» داده بودند و چه خوب که پرویز خان هنوز آن شعارها را به یاد دارد. خدا به همه قدیمی‌ها سلامتی بدهد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید