• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 6 دی 1400
کد مطلب : 149291
+
-

با مردم/ وزرا هر فصل، جلسه پاسخگویی به مردم بگذارند

نظر به اینکه ریاست‌جمهوری اسلامی و رئیس هیأت‌دولت، مردمی است، پیشنهاد می‌شود وزرای این دولت نیز بر اساس مسئولیتشان در دولت هر سه ماه جلسه‌ای جهت پاسخگویی به مردم تشکیل دهند. این جلسه می‌تواند رادیویی یا تلویزیونی باشد و مردم هم با تلفن سؤالات خودشان را مطرح کنند تا آحاد هموطنان از مظاهر مردمی بودن دولت نفع برده و مسائلشان را پیگیری کنند.
قاسم محمدرضایی از تهران

   دولت برای کنترل قیمت‌ها نیازمند همکاری همگانی است
برای رشد و بهبود اقتصادی، اتحاد و همکاری همگانی و فراگیر نیاز است. اکنون که رئیس‌جمهوری کنترل قیمت‌ها و تنظیم بازار را ضروری و قابل‌اجرا می‌داند ضروری است همه از عادی‌ترین مردم تا نهادهای نظارتی با همدلی و همکاری مشکل را حل و فصل کنند.
بای سلامی از خواف

 ‌ پیاده‌روها ویترین نمایشگاه‌های خودرو شده است
در نقاطی از شهر بعضی از صاحبان نمایشگاه‌های ماشین از پیاده‌رو‌ها و خیابان که معبر عمومی برای همه افراد است برای نمایش و تبلیغ ماشین‌های فروشی خود استفاده می‌کنند که اگر با این معضل برخورد جدی نشود باعث ترافیک و بی‌نظمی بیشتر در معابر شهری خواهد بود.
نجفی از تهران

   رونق سفرها با توجه به شیوع اومیکرون به صلاح نیست
با آبی و زرد شدن اکثر نقاط کشور احتمال اینکه مسافرت‌ها رونق بگیرد زیاد است و جا دارد مسئولان با اضافه کردن محدودیت‌ها اجازه ندهند کشور دوباره به دامان گرفتاری بیفتد و همه بیمارستان‌ها مملو از بیمار شود.
سامعی از قم

این خبر را به اشتراک بگذارید