• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
چهار شنبه 17 آذر 1400
کد مطلب : 147601
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/jR3AW
+
-

عدد خبر/ ۲۲۰روستا

بیش از ۹۰درصد آب‌های زیرزمینی استان یزد از کوهستان‌های شیرکوه در شهرستان تفت است اما به گزارش ایرنا، شدت یافتن بحران کم‌آبی شرایط را به‌گونه‌ای رقم زده است که آب آشامیدنی حدود ۲۲۰روستای تفت با تانکر تأمین می‌شود و شبکه آب برخی از روستاهای این شهرستان نیز فقط برای یک یا ۲ساعت در روز آب آشامیدنی و بهداشتی را تامین می‌کند.

۳۸واحد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان گفت: ۳۸واحد صنعتی و تولیدی راکد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان احیا و به مدار تولید بازگشته است. به گزارش ایسنا، حسن آل‌بویه افزود: رسته فعالیت واحدهای احیا شده شیمیایی، سلولزی، فلزی، کانی‌های غیرفلزی، قطعات خودرو و غیره است.

2آبشخور
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست ایلام گفت: رئیس شعبه۱۰۱ دادگاه کیفری۲ آبدانان در حکمی جالب متخلف شکار غیرمجاز را به ساخت ۲مورد آبشخور برای حیات‌وحش و پاکسازی ماهانه مناطق حفاظت‌شده از زباله به‌مدت یک سال محکوم کرد. به گزارش فارس، غلامرضا ابدالی افزود: شکارچی متخلف با موضوع شکار غیرمجاز یک بزمجه و انتشار تصویر این تخلف در فضای مجازی محکوم شده بود.

۳۰سال
دشت حسن‌آباد شیان در کرمانشاه از دشت‌‌های ممنوعه بحرانی استان است. به گزارش تسنیم، طرح سازگاری با کم‌آبی قرار است تا سال1405اجرا شود و در دشت حسن‌آباد شیان با اجرای این پروژه‌ها طی 4سال آینده به تعادل می‌رسیم، اما برای جبران اضافه برداشت‌های گذشته ۳۰سال زمان نیاز دارد.

۳۲۳درصد
مدیرکل گمرکات گلستان از رشد ۳۲۳درصدی درآمد گمرکات استان در 8ماه امسال خبرداد و گفت: صادرات گلستان طی این مدت ۶۳درصد افزایش یافته است. سیدابراهیم حسینی به مهر اعلام کرد: در 8ماه ابتدای سال بیش از ۲۶۳میلیون و ۸۲۴هزار کیلوگرم کالا از گمرکات گلستان صادر شده که ارزش آن بیش از ۱۱۰میلیون و ۵۷۸هزار و ۸۲۷ دلار بوده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید