• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
دو شنبه 15 آذر 1400
کد مطلب : 147351
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/pY38N
+
-

لیگ دیوانه‌های برتر!

در لیگ انگلیس 2 ساعت اخبار را پیگیری نکنید صدرنشین عوض می‌شود

لیگ دیوانه‌های برتر!

در لیگ برتر هم با توجه به نتایجی که مدعیان در روز شنبه کسب کردند، حساسیت زیادی در صدر جدول به‌وجود آمد. چلسی این هفته با 33‌امتیاز و به‌عنوان صدرنشین در خانه وستهم به میدان رفت اما پس از 2‌ساعت و کام‌بکی که خورد، صدر جدول را از دست داد. توماس توخل برد 2 بر یک هفته قبل مقابل واتفورد را هم شانسی دانسته بود. ساعت20:22 پریشب مشخص شد که چلسی صدر را از دست داده است؛ زمانی که داور لیورپول و ساوتهمپتون سوت پایان این بازی را زد؛ مسابقه‌ای که در آن لیورپول با تک‌گل دقیقه94 اوریگی برد و 34امتیازی شد. کلوپ وقتی اوریگی را می‌خواست به زمین بفرستد، در گوش او گفت: «برو به زمین و فقط سعی کن اوریگی باشی!» دقیقا 2‌ساعت‌ونیم بعد این منچسترسیتی بود که با پیروزی 3بر یک برابر واتفورد 35امتیازی شد و به فاصله چند ساعت به سومین تیمی تبدیل شد که صدر جدول لیگ برتر را به‌خود اختصاص می‌دهد. رقابت از این داغ‌تر نمی‌شود.

   اوریگی 10گل به‌عنوان بازیکن تعویضی در لیگ برای لیورپول به ثمر رسانده است. این چهارمین گل این بازیکن در 9بازی این فصل بود، به‌علاوه 2‌پاس‌گل. محمد صلاح اکنون روی 150گل لیورپول در لیگ نقش مستقیم داشته است؛ 160‌بازی، 108‌گل، 42‌پاس گل. لیورپول 13‌گل منجر به پیروزی را در دقیقه 90یا بعد از آن در رقابت‌های لیگ زیرنظر یورگن کلوپ به ثمر رسانده که 4‌گل بیشتر از هر تیم دیگری در این رقابت‌ها، از زمان حضورِ مرد آلمانی است.

   از فصل 17-2016 من‌سیتی بیشترین امتیاز (230) و بیشترین برد (76) خارج از خانه را در بین تیم‌های لیگ برتر به‌دست آورده است.رحیم استرلینگ و برناردو سیلوا که در نیم‌فصل دوم فصل قبل اوضاع مناسبی نداشتند و به فکر ترک من‌سیتی افتاده بودند، حالا طوری احیا شده‌اند که گواردیولا از سیلوا به‌عنوان نخستین یا دومین بازیکن برتر لیگ یاد می‌کند و این پرتغالی 2‌گل دیگر به واتفورد می‌زند و رحیم هم در 7بازی آخر این تیم 4گل و 2‌پاس‌گل به نام خودش ثبت می‌کند. اکنون برناردو سیلوا گل‌های بیشتری نسبت به رونالدو در لیگ برتر و گل‌های بیشتری نسبت به مسی در تمامی رقابت‌های این فصل به‌ثمر رسانده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید