• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 4 آذر 1400
کد مطلب : 146504
+
-

با مردم/ جلسات سازمان‌ها و ادارات برای پرسنل شفاف‌سازی‌ شوند

باتوجه به اینکه شفافیت در ادارات سبب سالم‌سازی‌ سازمان‌ها می‌شود شایسته است که جلسات رؤسا و معاونین سازمان‌ها وادارت در بولتن‌های داخلی سازمان‌ها چاپ شود تا پرسنل مشاهده کنند که در قسمت‌های بالایی سازمانی که در آن کار می‌کنند چه مسائلی مصوب شده است.
قاسم محمدرضایی از تهران

  پلیس به وضعیت رانندگی اتوبوس‌های قم- تهران رسیدگی کند
اتوبوس‌های مسیر قم-تهران اغلب در مسیر، کارهای خطرناک می‌کنند و امنیت خود و دیگر رانندگان را به خطر می‌اندازند. از پلیس راهور تقاضا داریم با کنترل رانندگان به‌خصوص در محدوده پل آزاده تهران- قم با این تخلفات برخورد کند تا از تکرار تصادفات کاسته شود.
عزیزی از قم

  شرکت گاز با سازندگان رادیاتور طرح کاهش مصرف را اجرا کند 
باتوجه به فصل سرما و افزایش بیش از حد مصرف انرژی گاز بدیهی است که این معضل هر ساله نیازمند رفع مسئله ساختاری است. پیشنهاد این است که شرکت گاز با همکاری سازندگان رادیاتور طرحی را برای مصرف کمتر گاز اجرایی کنند تا هم کمبود پیش نیاید و هم انرژی برای نسل‌های آینده ذخیره شود.
محمدرضایی از تهران

  ‌بیمارستان‌های خصوصی کاسبکار شده‌اند
به‌دلیل دل درد شدید با احتمال آپاندیس یا سنگ صفرا در بیمارستان کسری بستری شدم. بعد از انجام آزمایش‌های لازم تشخیص سنگ صفرا و دستور جراحی داده شد. اما 48ساعت بدون اینکه هیچ دکتری مرا ببیند یا دستوری برایم صادر شود یا تعیین تکلیفی صورت گیرد همچنان درد می‌کشیدم که در نهایت با رضایت شخصی خودم از بیمارستان ترخیص شدم. آیا نهادی هست که جلوی اینگونه رفتارهای کاسبکارانه بیمارستان‌ها در مواجهه با بیماران را بگیرد و اجازه ندهد آنها بازیچه دست برخی افراد ناصالح شوند.
سرویان از تهران

  برای  بازپرداخت وام‌های عشایر کوهرنگ مهلت قائل شوند
تعدادی از عشایر کوهرنگ در سال99 وام‌هایی به مبلغ 4تا 100میلیون تومان گرفتند و قرار شد بازپرداخت 5ساله داشته باشند اکنون بعد از یک سال به تمام وام‌گیرندگان از بانک کشاورزی ابلاغ شده که وام خود را تسویه کنند درحالی‌که هیچ‌کدام از گیرندگان وام توانایی پرداخت اقساط به‌صورت یکجا را ندارند. به همین دلیل حساب ضامنان این وام گیرندگان مسدود شده و مشکلات بسیاری ایجاد شده است. دادگاه حکم جلب و حکم اموال گرفته است. کمک‌مان کنید ما پولی نداریم که وام را یکجا پرداخت کنیم. از مسئولان تقاضا داریم صدای ما را بشنوند و بانک مهلتی برای وام گیرندگان قائل شود و حساب ضامن‌ها را باز کند تا بیش از این شرمنده نباشیم.
شریف‌زاد از کوهرنگ چهارمحال و بختیاری 

  ایجاد تقاطع در بزرگراه زین‌الدین از ترافیک می‌کاهد
با ایجاد یک تقاطع در قسمت کندرو بزرگراه شهید زین‌الدین، بارترافیکی خیابان هنگام - استقلال به طرز قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. از مسئولان تقاضای بررسی این طرح و اجرای آن را داریم.
روحانی از تهران

  هزینه‌های گفتاردرمانی کمرشکن شده است
متأسفانه هزینه‌های گفتاردرمانی که کم هم نیست، تحت پوشش هیچ بیمه‌ای قرار ندارد.حتی انجمن لکنت زبان هم مسئولیتی در این‌باره به‌عهده نمی‌گیرد. از طرفی بسیاری از سازمان‌ها و ادارات هم با جذب و استخدام آنها مشکل دارند و اغلب این افراد به‌دلیل نداشتن شغل از پس پرداخت هزینه‌ها برنمی‌آیند. واقعا تکلیف درمان این افراد چیست؟
ارجمند از بوشهر

  سازمان‌های غذا و دارو و استاندارد بر تولید ماسک نظارت کنند
به‌نظر می‌رسد سازمان‌های غذا و دارو و نیز استاندارد بر تولید و توزیع ماسک نظارت کافی ندارند. به‌عنوان یک شهروند مقید به دستورالعمل‌های بهداشتی و به‌دلیل اعتمادی که باید به داروخانه‌ها داشته باشم از داروخانه خیام در خیابان مدنی نارمک یک بسته ماسک خریدم که علامت سیب سبز سازمان غذا و دارو و نیز استاندارد روی آن بود ولی بعد از باز کردن بسته 50تایی متوجه شدم ماسک غیراستاندارد است و حتی با فوت کردن از پشت ماسک می‌توانی چای را خنک کنی! داروخانه هیچ تعهدی در قبال کالای فروخته شده نپذیرفت و عنوان کرد مسئول این موضوع ما نیستیم. سؤال این است که امثال ما که دستمان به مسئولان بالا نمی‌رسد، جز داروخانه‌ای که کالا به ما فروخته چه‌کسی را می‌شناسیم و چگونه باید به بسته ماسک غیراستاندارد اعتراض کنیم. هر چند داروخانه ماسک را پس گرفت اما تکلیف شهروندانی که متوجه بی‌اثر بودن استفاده از این ماسک‌ها نمی‌شوند چیست و چه‌کسی مسئول است؟ چرا از هر برند اصلی چند مدل تقلبی در بازار هست آیا بر این موضوع نظارت می‌شود؟
دلاوری از کوچه نجف‌آبادی نارمک

  خیابان عطایی‌منش ارومیه را پارکینگ کرده‌اند
خیابان عطایی که کم عرض و مسکونی است تبدیل به پارکینگ اتوبوس شده است. به‌واسطه پارک کردن اتوبوس‌ها روغنکاری هم در همین خیابان انجام می‌شود و کنار آنها دستفروشان هم بساط می‌کنند. این موضوع مدت‌هاست آرامش اهالی این خیابان را گرفته است و خیابان همواره مملو از زباله و روغن و اتوبوس‌های دودزا و دستفروشان خرد است. لطفا صدای ما را بشنوید و اتوبوس‌ها را از این خیابان به پارکینگ منتقل کنید.
عطایی از ارومیه

این خبر را به اشتراک بگذارید