• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 4 آذر 1400
کد مطلب : 146478
+
-

آماربازی/ 04

آماربازی/ 04

زوانمیر سولدو با تیم تراکتور در 2بازی اول به 4امتیاز رسید و بیشتر از 4بازی قبلی برای این تیم امتیاز کسب کرد. تیم تراکتور که چند سالی است به رکورددار تغییر سرمربی در لیگ برتر فوتبال تبدیل شده امسال تمرینات پیش‌فصل را با فراز کمالوند آغاز کرد اما نخستین تغییرات را قبل از هفته اول انجام داد و فیروز کریمی را جانشین کمالوند کرد. کریمی از 4هفته اول فقط 3امتیاز گرفت و بلافاصله زوانمیر سولدو جانشین او شد. سرمربی کروات تراکتور طی 2بازی اول با یک صدرنشین و یک قعرنشین روبه‌رو شده که حاصل رویارویی او با سپاهان و پدیده 4امتیاز و 2کلین‌شیت بوده است. او روز گذشته با کسب نخستین پیروزی‌اش تراکتور را 7امتیازی کرد و به نیمه‌های جدول رساند.

05
 تیم پرحاشیه مشهدی‌ها دیروز در هفته ششم لیگ برتر به تراکتور هم باخت تا صاحب رکورد 5باخت متوالی در لیگ جاری شود. این تیم که با مربیگری اکبر میثاقیان در بازی‌ها شرکت می‌کند و هنوز مشخص نیست نامش پدیده است یا شهرخودرو، اگر هفته بعد هم ببازد فقط با 7بازی به رکوردی خواهد رسید که فصل گذشته هیچ تیمی با 30بازی هم به آن نرسید. فصل قبل، رکورد باخت‌های متوالی 5باخت بود که چند تیم ازجمله آلومینیوم اراک و نفت مسجدسلیمان به آن رسیده بودند. امسال اما مشهدی‌ها در همین 6بازی اول این رکورد را ثبت کردند و تاریخ‌ساز شدند. آنها هفته آینده میزبان فجرسپاسی هستند و ممکن است بالاخره از این روند نجات پیدا کنند.

06
تیم گل‌گهر با زدن 6گل در نیمه اول بازی‌هایش همچنان بهترین شروع‌کننده لیگ جاری است. اگر فوتبال فقط 45دقیقه بود تیم امیر قلعه‌نویی الان با 3برد، 3مساوی، 12امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان صدرنشین لیگ برتر بود. گل‌گهر دیشب در نیمه اول با استقلال به تساوی بدون گل رسید و هفته گذشته مقابل نفت آبادان هم همین نتیجه را کسب کرده بود. اما در مجموع این تیم 3بار نیمه‌های اول را برده و هرگز بازنده به رختکن نرفته است. سپاهان هم 3برد و 3مساوی در نیمه اول بازی‌هایش دارد که سومین برد همین دیروز مقابل فجرسپاسی به‌دست آمد. هر دوی این تیم‌ها در نیمه اول گلی نخورده‌اند اما سپاهان 5گل زده و گل‌گهر با 6گل شروع‌کننده بهتری بوده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید