• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 4 آذر 1400
کد مطلب : 146477
+
-

نکته بازی/ باز خدا را شکر غر نمی‌زنی


یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با نفت‌آبادان نیم ساعت یک نفس به زمین و زمان گیر داده و از همه‌‌چیز انتقاد کرده، بعد گفته: «چون ما آرام و ساکت هستیم این بلا را سرمان می‌آورند.» برادر بزرگوار؛ خدا به همه ما رحم کرد شما ساکت هستید، وگرنه اگر خدای ناکرده، زبان‌مان لال به گروه مربیان بهانه‌جو اختصاص داشتید چه می‌کردید؟ یحیی فصل گذشته 7بار کنار زمین کارت زرد گرفت و 2 بار اخراج شد، باشگاه پرسپولیس در دو فصل اخیر 200بیانیه اعتراضی داد که آخرین آنها قبل از همین بازی با نفت بود، خود آقای گل‌محمدی هم گاه و بیگاه از فدراسیون و وزارت تا سازمان لیگ و داوران و مدیران قبلی باشگاه را مورد تفقد قرار می‌دهد. اگر آرام نبودی دیگر چه می‌گفتی اخوی؟

اگر گران نبود، چرا تخفیف دادید؟

باشگاه پرسپولیس برای نخستین حضور هوادارانش در ورزشگاه حسابی کیسه دوخته بود. آنها بلیت‌های ورزشگاه آزادی را با قیمت‌های 50، 80و 100هزار تومان برای فروش گذاشتند که با اعتراضات زیادی همراه شد. در مقابل این گلایه‌ها، مجید صدری، سرپرست باشگاه گفته بود:«کجای 100 هزار تومان گران است؟» اظهارنظر او کاملا نشان می‌داد چه حال و روزی دارد و میزان آشنایی‌اش با شرایط این روزهای مردم چقدر است! بعضا هم آقایان قیمت بلیت در ایران را با اروپا مقایسه می‌کنند که چیز باطلی است و در این صورت باید دستمزد ایرانیان را هم با درآمد اروپایی‌ها مقایسه کرد. در هر صورت فشارها مؤثر افتاد و باشگاه 30درصد به هواداران تخفیف داد. خب چرا از اول بدون تحقیق و تفکر قیمت می‌گذارید که بعد مجبور به اصلاح شوید؟

فقط نرود تا دو‌ماه بعد!

مهدی قائدی در جریان تساوی الاهلی امارات برابر النصر، تنها گل تیمش را به ثمر رسانده؛ گلی زیبا که بار دیگر باعث شده انبوهی از تمجیدها به سمت او روان شود. قائدی حتما بازیکن خوبی است و حتی قابلیت آن را دارد که تبدیل به ستاره‌ای به‌مراتب بزرگ‌تر شود، اما نباید گول این ستایش‌های اغراق‌آمیز را بخورد. دفعه قبلی که قائدی برابر شارجه دبل کرد، او را تا مقام مارادونایی بالا بردند. آنقدر تعریف کردند که این پسر الکی باد شد، چندین هفته گل نزد و چسبید به نیمکت. این خاصیت رسانه‌های ورزشی در برخی کشورهای عربی است و حالا بعد از گلزنی قائدی برابر النصر بار دیگر شاهد شکل‌گیری همین فضا هستیم. امیدواریم این بار قائدی خویشتن‌دارتر باشد و گلزنی بعدی او تا 2‌ماه دیگر به تعویق نیفتد!










 

این خبر را به اشتراک بگذارید