• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
پنج شنبه 6 آبان 1400
کد مطلب : 144040
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/73ZMr
+
-

مرگ اسرار آمیز دختری که به بیماران نیازمند، زندگی بخشید

تحقیقات تیم جنایی درباره مرگ اسرارآمیز دختر نوجوانی که پس از مرگ مغزی، اعضای بدنش به بیماران نیازمند اهدا شد، آغاز شده است.
به گزارش همشهری، بامداد دیروز به قاضی محمدتقی شعبانی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که دختری 17ساله به طرز مشکوکی جانش را از دست داده است. او از روز 27مهرماه در بیمارستان بستری بود، اما در نهایت دچار مرگ مغزی شده و خانواده‌اش اعضای بدن او را به بیماران نیازمند اهدا کرده بودند.
با دستور قاضی، تحقیق از خانواده وی شروع شد. پدر و مادر او می‌گفتند که روز حادثه درحالی‌که فرزندان شان در خانه بودند، برای خرید به اطراف تهران رفتند اما وقتی به خانه بازگشتند، جسد حلق‌آویز شده دختر 17ساله‌شان را در زیرزمین پیدا کرده بودند.
پس از آن نیز او را به بیمارستان منتقل کردند، اما در نهایت وی دچار مرگ مغزی شد و آنها اعضای بدنش را به بیماران نیازمند اهدا کردند.  در شرایطی که خانواده دختر 17ساله مدعی بودند دخترشان اقدام به‌خودکشی کرده است، در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که دختر نوجوان روحیه خوبی داشته و با توجه به مشکوک بودن ماجرا، دستور تحقیقات بیشتر صادر شده تا مشخص شود که علت مرگ دختر 17ساله خودکشی بوده یا قتل.

این خبر را به اشتراک بگذارید