• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 22 مهر 1400
کد مطلب : 142920
+
-

با مردم - مسئولان، نجابت مردم ایران را قدر بدانند

با وضعیت فعلی، نجابت مردم ایران واقعا ستودنی است و جا دارد مسئولان با تصمیمات سریع و برنامه‌ریزی جدی، مشکلات اقتصادی و نابسامانی معیشت مردم را سامان دهند و اجازه ندهند این وضع اقتصادی ادامه یابد.
سیدی از اهواز

   انجمن صنفی رانندگان سبک‌بار چه شد؟
حدود یک‌سال قبل همه رانندگان وانت نیستان و وانت را وادار به ثبت‌نام برای عضویت در انجمن صنفی‌ای تحت نام «انجمن صنفی رانندگان سبک‌بار» کردند. آن زمان برای این ثبت‌نام باید به کانکس‌هایی که در جوار یک ایستگاه پلیس راه راهنمایی و رانندگی مستقر بود مراجعه می‌کردند و هر نفر رقمی بیش از 100هزار تومان می‌پرداخت. آن زمان می‌گفتند اگر ثبت‌نام نکنید کارت هوشمند برایتان صادر نمی‌شود و بار به شما تحویل نخواهد شد. اکنون مدت‌ها گذشته و هیچ خبری نه از کارت هوشمند است، ‌نه از انجمن صنفی و نه از برگرداندن پول‌هایی که از رانندگان گرفتند. مسئولی پاسخ دهد که انجمن صنفی ما چه شد؟
قربانی از تهران

  ریختن زباله در زمین‌های خالی
زمین‌های خالی در شهرک حکیمیه تهرانپارس تبدیل به محل تخلیه زباله و نخاله‌های ساختمانی شده است. با توجه به اینکه شهرداری چندین بار مراجعه و بابت این کار به ساکنان اطراف تذکر داده اما باز هم برخی مردم رعایت نمی‌کنند و محل زندگی خود را با این حرکت بدمنظر و غیربهداشتی می‌کنند. بهتر است برای این حرکت بعضی از مردم جریمه گذاشته شود بلکه مؤثر واقع شود.
میربهبهانی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید