• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
چهار شنبه 7 مهر 1400
کد مطلب : 141822
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/L9y5A
+
-

با مردم/ وزارت صمت چه برنامه‌ای برای ساخت خودروهای برقی دارد؟


خودروسازان مطرح جهان به ساخت خودروهای غیرآلاینده برقی روی آورده‌اند، کشور ما هم می‌تواند با رو‌آوردن به سمت ساخت این خودروها عقب‌ماندگی‌های خود را به یک فرصت تبدیل کند، وزارت صمت، چه برنامه‌ای برای اصلاح روند معیوب گذشته دارد؟
علی اسدی از تهران

  بد‌قولی سازمان همیاری شهر ساری برای پرداخت مطالبات
 قرار بود سازمان همیاری شهرستان ساری، مطالبات غرفه‌دارانی را که در جزیره کیش از این سازمان غرفه خریداری کرده بودند، به‌موقع پرداخت کند. متأسفانه‌ نه‌تنها این اتفاق نیفتاده، بلکه هر بار با برگزاری جلسات بی‌نتیجه، این موضوع به تعویق افتاده است. استانداری مازندران هم که در جریان قرار دارد، صرفا به ارسال نامه‌ای به این سازمان بسنده می‌کند و پیگیری جدی در این زمینه انجام نمی‌دهد.
وطنی از ساری

  چرا کیوسک روزنامه پارک صبا تبدیل به کبابی شد؟
 مدتی است کیوسک روزنامه‌فروشی که کنار پارک صبا در خیابان نلسون ماندلا(جردن) وجود دارد، تبدیل به کبابی شده و تغییر کاربری داده است! با وجود این همه مکان برای ارائه غذا و ضرورت روزنامه‌خوانی برای مردم، واقعا این کار ضروری است؟ 
کریمی از تهران

  رستم‌آباد پایین در دیباجی نیازمند ساخت پارکینگ طبقاتی است
محله رستم‌آباد پایین واقع در خیابان دیباجی به‌شدت نیازمند ساخت پارکینگ از سوی شهرداری است تا از این وضعیت بغرنج پارکینگ‌طور خارج شود. از ناحیه 3منطقه 3شهرداری تهران تقاضا داریم نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشد زیرا انبوه ماشین‌های پارک‌شده در خیابان‌ها و کوچه‌ها آرامش و زیبایی را از این محلات گرفته است.
سپاسی از تهران 

  جاده اصلی بخش لاران در شهرکرد نیازمند ترمیم اساسی است
جاده اصلی ارتباطی بخش لاران از شهر سورشجان از توابع شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری که از کنار روستاهای خوی، فتح‌آباد، اقبلاق، کتک، وانان، اسدآباد، هارونی، خاکی، مرغملک، خلیل‌آباد، اوجبغاز، سودجان و... و ده‌ها روستای دیگر عبور می‌کند پرترددترین جاده این بخش محروم است که سالیان سال است به فراموشی سپرده شده و فقط لکه‌گیری در آن صورت می‌گیرد که به هیچ وجه کافی نیست زیرا این جاده تاریک و پر دست‌انداز و همواره خطر‌آفرین است. سالانه تصادفات مرگباری در این جاده رخ می‌دهد و به‌خصوص در زمستان‌ها باعث تصادفات بسیار می‌شود. از مسئولان تقاضا داریم ضمن انجام اقدامات اساسی، روشنایی این جاده تاریک را تامین کنند تا از تصادفات کاسته شود و ایمنی تردد به‌وجود ‌آید.
سرویان از لاران شهرکرد

  مشکل قطعی اینترنت در فشافویه چندساله شد
متأسفانه مشکل اینترنت حسن‌آباد فشافویه در شهرری در پایتخت همچنان حل نشده است و مدام مشکل قطعی اینترنت داریم. بارها و بارها از مخابرات تقاضای رفع و پیگیری مشکل کرده‌ایم اما هیچ اتفاقی نیفتاده است. حتی تعدادی از اهالی سیم‌کشی خانه‌هایشان را عوض کردند و باز هم فرقی نکرد. در حسن‌آباد شرکت‌های خصوصی ارائه‌کننده اینترنت حضور ندارند و تنها اینترنت مخابرات است و این انحصار باعث نارضایتی بسیار شده است؛ به‌خصوص که با آغاز فصل مدارس و برگزاری آنلاین کلاس‌ها دوباره این مشکل پررنگ‌تر به‌نظر می‌آید. لطفا مسئولان به داد ما برسند.
سماپور از شهرری 

این خبر را به اشتراک بگذارید