• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
پنج شنبه 11 شهریور 1400
کد مطلب : 139450
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/o2r2X
+
-

با مردم/ برای مجرمان سابقه‌دار در صورت تخلف حکم سنگین‌تر صادر شود


از مسئولان درخواست داریم قانونی را به تصویب برسانند مجرمانی که به هر دلیل محکومیت قبلی داشته‌اند در محکومیت جدید آن را لحاظ و محکومیتشان را دوچندان کنند تا به اندازه کافی بازدارنده باشد.
بیگی از تهران

  کمک هزینه معیشت معلولان ماده 27 واریز نمی‌شود
از ابتدای سال تاکنون مابه‌التفاوت افزایش مستمری مددجویان نهادهای حمایتی پرداخت نشده است. همچنین کمک هزینه معیشت ماده 27معلولان شدید و خیلی شدید دیگر واریز نمی‌شود و هیچ مسئولی پاسخگو نیست.
یک معلول شدید

  مسئولان به داد مستأجران بی‌خانمان برسند 
مدت 7ماه است که به‌خاطر ناتوانی در تامین پول پیش خانه تمام وسایل زندگی‌ام بعد از 14ماه زندگی مشترک در پارکینگ است. خانواده‌ام در شهرستان نزد خانواده همسرم رفته‌اند و خودم در تهران سرگردان هستم. شغلم مرتبط با حوزه کتاب بود که مدت‌هاست به خاک سیاه نشسته است. به هر دری می‌زنم وامی بگیریم و سامانی دوباره به خانواده و زندگی‌ام بدهم. وام‌های ودیعه مسکن هم آن قدر دردسر دارند که امثال من نمی‌توانیم از آن بهره‌مند شویم و شاید اصلا برای قشر مرفه طراحی شده است. چرا یک نهادی به داد افرادی مانند من که تعدادشان هم کم نیست نمی‌رسد؟
یک شهروند بی‌خانمان

  وام ازدواج را به پدر و مادر زوجین هم بدهند
با توجه به هزینه‌های بسیار سنگین معیشت، تشکیل خانواده و ازدواج بسیار مشکل شده است و به‌رغم افزایش وام ازدواج به زوج‌ها امکان ساماندهی ازدواج جوانان نیست. از مسئولان تقاضا داریم همانگونه که به زوج‌های جوان با همه فراز و فرودهایش وام می‌دهند به والدین آنها نیز وام حمایتی بدهند که بتوانند جوانان خود را آبرومندانه راهی خانه بخت کنند. هم‌اکنون وامی که به یک زوج می‌دهند مجموعا پول پیش خانه را نیز تامین نمی‌کند چه رسد به خرید ملزومات زندگی. پرداخت این وام به‌خصوص به خانواده‌های بازنشستگان کار سختی نیست و حتی نیاز به ضامن ندارد زیرا می‌توانند از حقوق بازنشستگان کسر کنند.
عسگری از تهران 

  شماره‌های وزارت بهداشت پاسخگوی مشمولان واکسن نیستند
۲۸ روز بعد از زدن واکسن اول چینی، در رشت برای تزریق دز دوم مراجعه کردم که با دربسته مرکز مواجه شدم. در کارتی که به من داد‌ه‌اند نوشته بود برای تزریق دوز دوم با شما هماهنگی خواهد شد و اگر نشد با شماره ۴۴۰۱ تماس بگیرید. درحالی‌که این شماره حداقل در رشت، برای وقت گرفتن بیمارستان است نه واکسن. به شماره 190وزارت بهداشت زنگ زدم که گفتند برای تعیین زمان واکسن دوم با شما تماس خواهند گرفت. بعد از چند روز پیگیری و مراجعه مکرر، البته من واکسنم را زدم ولی این روال نادرست باید اصلاح شود و کسی پاسخگو باشد.
خانقاهی از رشت

  پس از 11سال خبری از مسکن مهر شیراز نشد
11سال است برای مسکن مهر ثبت‌نام کرده‌ام و 38میلیون پول داده‌ام. هنوز معلوم نیست مسکنی به ما بدهند یا نه. من در سال 78سالگی هنوز موفق نشده‌ام مسکن خود را تحویل بگیرم و امیدی هم ندارم این مسکن به عمرم قد بدهد. مسئولان توجهی به این موضوع کنند.
محمدرضا سلامی از شیراز 

  خلف وعده ایران‌خودرو همچنان ادامه دارد
سال گذشته کارخانه ایران‌خودرو، طی برگزاری مزایده‌ای، تعدادی از خودروهای سمند خود را برای فروش ارائه کرد. من از کسانی بودم که در این مزایده شرکت کردم و مبلغی از پول را همان موقع و مابقی را اواخر اردیبهشت‌ماه امسال واریز کردم. طبق توافقنامه قرار شد خودرو حداکثر تا پایان خرداد تحویل شود. متأسفانه نه‌تنها این اتفاق نیفتاد بلکه هنوز هم جواب روشنی به ما نداده‌اند. تقاضا داریم یا خودرویی دیگر تحویل یا مبلغ واریزی ما را عودت دهند.‌
هدایتی از تهران

  شهرک حکیمیه نیاز به توجه بیشتر
عملیات عمرانی در حکیمیه بسیار کند پیش می‌رود. گویا در حاشیه بودن این محل باعث شده که مسئولان توجه کمتری به آن داشته باشند. مسئولان لطفا بیشتر توجه کنند. 
مقیمی از تهران

  لزوم نصب تابلوی راهنمایی درخروجی بازار گل امام رضا
خروجی اتوبان امام رضا به بازار گل، فاقد تابلوی راهنمایی مناسب است و این موضوع موجب سردرگمی رانندگان می‌شود. از اداره راهنمایی و رانندگی درخواست می‌کنیم تا برای رفع این مشکل اقدام کنند. 
زمانی از تهران

   سرویس بهداشتی پارک قیطریه
پارک قیطریه از قشنگ‌ترین و قدیمی‌ترین و بهترین پارک‌های تهران است ولی متأسفانه سرویس‌های بهداشتی خیلی کثیف، خراب و غیربهداشتی دارد. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
دبیری از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید