• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 29 تیر 1400
کد مطلب : 136348
+
-

عرضه بهداشتی دام در 15مرکز تهران به مناسبت عید سعید قربان

براساس ابلاغیه ستاد مدیریت بیماری کرونا مبنی بر فعالیت مراکز عرضه بهداشتی دام، همه امکانات و ظرفیت سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار به‌کار گرفته می‌شود تا شهروندان با آرامش و اطمینان، نسبت به ادای نذورات خود در این ایام اقدام کنند.
به گزارش همشهری، مدیرعامل این سازمان با اعلام اینکه عرضه بهداشتی دام در ۱۵نقطه شامل ۳مرکز ثابت و ۱۲جایگاه موقت در نقاط مختلف شهر تهران و با رعایت پروتکل‌های مربوطه و با حضور دامپزشکان و انجام معاینه تأیید سلامت دام صورت می‌گیرد، گفت: به شهروندان توصیه می‌شود برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌هایشان، به خرید دام از مراکز معتبر اقدام کنند.
سید سعید راد با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته و همکاری‌های صمیمانه شهرداری‌های مناطق برای احداث جایگاه‌های موقت عرضه بهداشتی دام برای روز عرفه و عید سعید قربان، افزود: از شهروندان درخواست می‌کنیم برای حفظ سلامت خودشان و دیگران در مراجعه به مراکز عرضه بهداشتی دام، نکات مربوط به ایمنی فردی و جمعی را برای پرهیز از ابتلا به کرونا و انتقال آن به دقت رعایت کنند. براساس این گزارش، مراکز ثابت عرضه بهداشتی دام در 3پهنه شهر تهران در روز عرفه و عید سعید قربان فعال خواهند بود. این 3مرکز در مناطق 4، 15 و 18 واقع شده‌اند و شهروندان می‌توانند دام زنده مورد نیاز خود را در این مراکز با نرخ مصوب، وزن دقیق و زیرنظر دامپزشکان تهیه کنند.
جایگاه‌های موقت عرضه بهداشتی دام نیز در ۱۲نقطه در مناطق ۱، ۵، ۷، ۹، ۱۰، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۹، 20، ۲۱ و ۲۲ آماده‌سازی و راه‌اندازی شده‌اند. نشانی مراکز ثابت عرضه بهداشتی دام  به شرح زیر است:
جایگاه منطقه۴ به نشانی: تهران‌پارس، حکیمیه، خیابان سازمان آب (شهید برادران باباییان)، کوچه شیدا
جایگاه منطقه۱۵ به نشانی: بزرگراه امام رضا(ع)، بعد از گردنه تنباکویی، نرسیده به بازار گل امام‌رضا(ع)
جایگاه منطقه۱۸ به نشانی: بزرگراه آزادگان، بعد از ورودی احمدآباد مستوفی، گلستان سوم
۱۵مرکز ثابت و موقت عرضه بهداشتی دام در روز عرفه (سه‌شنبه ۲۹تیر) از ساعت۹صبح تا۱۹ و در عید سعید قربان (روز چهارشنبه ۳۰تیر) از ساعت ۵بامداد تا ۱۵ آماده خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز خواهد بود‌.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید