• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 29 تیر 1400
کد مطلب : 136344
+
-

ورود ستاد اجرایی فرمان امام به موضوع حل مشکل آب 702روستای خوزستان

ستاد اجرایی فرمان امام برای حل مشکل تمام روستاهای دچار تنش آبی خوزستان و اجرای طرح‌های آبرسانی دراین روستاها اعتبار ویژه اختصاص می‌دهد.
محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام دیروز در جریان سفر به خوزستان و بازدید از مناطق بحران‌زده با اشاره به تصمیمات این نهاد برای حل سریع‌تر معضلات خوزستان گفت:در خوزستان 702روستا وجود دارد که با بحران و تنش آبی روبه‌رو است. در روزهای اخیر تصمیم گرفته بودیم که مشکل آب 471روستا را با کمک آبفای استان حل کنیم.
وی افزود: امروز و درجریان بازدیدی که از این مناطق داشتم دیدم اوضاع واقعا برای مردم قابل تحمل نیست و تصمیم گرفتیم که برای حل مشکل تأمین آب تمام 702روستا، ستاد اجرایی فرمان امام ورود کند و جمعا 350میلیارد تومان برای حل این مشکلات اعتبار با مشارکت آبفا اختصاص یابد.
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به زمانبر بودن اجرای این طرح‌ها گفت: تمام این طرح‌ها ظرف 5-4‌ماه و نهایتا تا پایان سال به اجرا درمی‌آیند اما برای حل موقت مشکل مردم تصمیم گرفتیم که 100دستگاه تانکر آب و 100عدد منبع آب به این روستاهای دچار تنش آبی اعزام کنیم که تا این لحظه 50دستگاه تانکر مستقر شده‌اند.
مخبر گفت: همچنین ستاد اجرایی فرمان امام برای کمک به دامدارانی که در این بحران، دام‌های سنگین خود را ازدست داده‌اند نیز دام سنگین اهدا خواهد کرد که جزئیات آن را پس از جلسه با مقامات استان و اعلام دقیق آمار استانداری، متعاقبا به اطلاع مردم خواهیم رساند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید