• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 29 تیر 1400
کد مطلب : 136341
+
-

سرنوشت قهرمانی دست ما نیست

مهاجم سپاهان اعتقاد دارد زردپوشان اصفهانی تا آخرین لحظه برای رسیدن به جام تلاش خواهند کرد

سرنوشت قهرمانی دست ما نیست

امیرحسین اعظمی

سپاهان امروز در حالی مقابل پدیده مشهد قرار خواهد گرفت که در بازی رفت برابر این تیم شکست خورده است. محمدرضا خلعتبری که خودش زمانی بازیکن همین پدیده بوده، اعتقاد دارد این بازی تأثیر فراوانی در سرنوشت سپاهان برای قهرمانی دارد. او در آستانه بازی با پدیده گفت‌وگویی با همشهری ورزشی داشته است.

 از بازی با پدیده شروع کنیم؛ تیمی که در بازی رفت سپاهان را شکست داد.
شرایط هر بازی متفاوت است و اصلاً به آن مسابقه فکر نمی‌کنیم. سپاهان تیم بزرگی است با بازیکنان باکیفیت و یک کادرفنی توانمند. ما از لحاظ ذهنی آماده این بازی هستیم و می‌دانیم که باید برنده شویم. هدف ما چیزی جز گرفتن 3امتیاز نیست و در این بازی محکوم به برد هستیم.

 باید مقابل تیم سابقت به میدان بروی. در این خصوص صحبت می‌کنی؟
من در پرسپولیس، سپاهان، ذوب‌آهن، پدیده و خیلی از تیم‌های دیگر بازی کرده‌ام و این تقابل‌ها طبیعی است. در پدیده روزهای خوبی داشتم و از زندگی در مشهد خیلی خوشحال بودم ولی الان بازیکن سپاهان هستم و مطمئنا تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

 پرسپولیس 2‌امتیاز از شما بیشتر دارد و خیلی‌ها معتقدند که آنها در نهایت قهرمان خواهند شد. نظر خودت چیست؟
در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌شود قهرمانی پرسپولیس را قطعی دانست. ما 2‌امتیاز از آنها کمتر داریم و با این شرایط قبول داریم که سرنوشت قهرمانی دست ما نیست ولی چشم‌انتظار این هستیم که پرسپولیس امتیاز از دست بدهد. ما 3‌بازی داریم و آنها هم 3‌بازی دارند. مهم این است که بتوانیم امتیازهای کامل را بگیریم. اگر قهرمانی می‌خواهیم باید از 3بازی آخر 9‌امتیاز بگیریم.

 تو فکر می‌کنی پرسپولیس امتیاز از دست بدهد؟
در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. ما قطعا منتظر امتیاز ازدست‌دادن پرسپولیس هستیم ولی مسئله مهم این است که ما خودمان خوب امتیاز بگیریم. همین بازی با پدیده برای ما بسیار مهم است و برای اینکه امیدهای قهرمانی در تیم ما زنده بماند، باید این بازی را ببریم.

  ظاهراً قرار است فصل بعد هم در سپاهان بمانی.
من مذاکراتی را با باشگاه انجام داده‌ام و باید ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت. احتمال ماندنم وجود دارد ولی هم‌اکنون مسئله اصلی این است که 3بازی آینده را به خوبی پشت سربگذاریم.

  شما قهرمانی در جام حذفی را از دست دادید. به‌نظر تو اگر لیگ را هم از دست بدهید می‌توان سپاهان را یک ناکام بزرگ در این فصل دانست؟
فوتبال همین است و در بازی با فولاد هم نمایش خوبی داشتیم اما در ضربات پنالتی بازی را واگذار کردیم. سپاهان تیم بزرگی است و تا همین‌جا بد نتیجه نگرفته‌ایم. هواداران هم می‌دانند که نهایت تلاش خودمان را انجام داده‌ایم و حالا فقط لیگ برتر برایمان باقی مانده که امیدوارم در نهایت قهرمان شویم.

این خبر را به اشتراک بگذارید