• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 29 تیر 1400
کد مطلب : 136301
+
-

شهردار منطقه ۱۳خبر داد

مسجد علی اکبرع  در آستانه بهره‌برداری

مسجد علی اکبرع  در آستانه بهره‌برداری

پروژه ساخت و بهسازی تعدادی از مساجد منطقه۱۳ پیشرفت قابل توجه داشته و این میان مسجد علی‌اکبر(ع) به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
«مجتبی شکری» شهردار منطقه۱۳دراین‌باره می‌گوید: «ساخت و توسعه مساجد در منطقه ۱۳ از جمله اولویت‌های اقدامات فنی و عمرانی است که در دستور کار قرار دارد.» او می‌افزاید: «عملیات ساخت مسجد علی اکبر(ع) در کندراه بزرگراه امام علی(ع) که از چندی پیش آغاز شده بود، در ۲ طبقه و با زیربنای ۸۰۰‌مترمربع در حال ساخت است و همچنین آسفالت پیاده‌رو و محوطه بیرونی مسجد نیز انجام شده است.
در حال حاضر این پروژه پیشرفت قابل توجهی داشته و در مراحل پایانی قرار دارد.» او ادامه می‌دهد: «امیدواریم با ساخت مساجد، حسینیه‌ها و تکایا که به خواست شهروندان صورت می‌گیرد، جوابگوی نیازهای معنوی شهروندان باشیم.» به گفته شهردار منطقه۱۳ در این راستا عملیات لکه‌گیری آسفالت مسجد انبیا، لکه‌گیری آسفالت و مرمت جدول مسجد انصار‌الحسین(ع)، مرمت سنگفرش پیاده‌رو مسجد قدس، تراش و مرمت سنگفرش پیاده‌رو حسینیه مکتب ارشاد، مرمت نوار حفاری مسجد قمر بنی‌هاشم در ناحیه ۲ و همچنین روکش آسفالت مسجد حسنی در ناحیه۳ و... نیز انجام شده‌است.  

این خبر را به اشتراک بگذارید