• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 22 خرداد 1400
کد مطلب : 132890
+
-

با مردم/ سؤالاتی از نامزدهای انتخابات بپرسند که سؤال مردم باشد


توقع داریم از نامزدهای انتخابات سؤالاتی بپرسند که سؤال مردم باشد نه سؤالات کلیشه‌ای که جواب آنها مشخص است و دغدغه مردم نیست. مثلا توقع داریم درخصوص برنامه جامع مبارزه با کرونا حرف بزنند. در مورد رفع تحریم‌ها واضح سخن بگویند وگرنه تکلیف اقتصاد مشخص است، جلوی فساد را بگیرند و افراد شایسته به‌کار بگمارند، اقتصاد راه درست را در پیش خواهد گرفت.
مکنون از اهواز

  داروهای معده‌ام را از بازار سیاه تهیه می‌کنم
بیش از 20سال است که ناراحتی معده دارم و تاکنون 2بار جراحی کرده‌ام. در این سال‌ها هیچ وقت به اندازه 3‌ماه اخیر دربه‌در دارو نبوده‌ام و برای داروهایی که قبلا همه داروخانه‌ها داشتند به‌دنبال دارو در بازار سیاه می‌گردم و اگر پیدا کنم و چند برابر هم پول بپردازم، شک دارم که دارو همانی باشد که پزشک در نسخه نوشته است. واقعا ادامه این روند برای امثال من مرگ‌آور است.
ثنایی از تهران 

  صومعه‌سرا کتابفروشی ندارد
در کل شهرستان صومعه‌سرا یک مرکز فرهنگی که کتاب‌ها و جزوه‌های درسی و کنکوری بفروشد، وجود ندارد. واقعا هیچ مسئول و فردی نباید دغدغه یک کار فرهنگی در شهر صومعه‌سرا داشته باشد؟
اسفندیاری از صومعه‌سرا

  ورزشگاه سمیه را تعیین تکلیف کنند
ورزشگاه سمیه واقع در منطقه12 مدت‌هاست که تخریب شده و پیگیری از شهرداری و وزارت ورزش جهت بازسازی و تعیین تکلیف آن به جایی نرسیده است. از مسئولان انتظار پیگیری و پاسخگویی داریم.
علی‌زاده از تهران

  حق‌التدریس آموزگاران عشایر پرداخت نشد
چرا حقوق حق‌التدریسی آموزگاران عشایر در اسفند98 و فروردین99 هنوز پرداخت نشده درحالی‌که وعده داده بودند معوقه آنها 15فروردین1400 پرداخت خواهد شد.
آموزگار عشایر از لرستان

  نظارتی بر بهداشت مواد غذایی در بازار امامزاده داوود(ع) نیست
بازار امامزاده داوود(ع) نیاز به بهسازی معابر، رسیدگی به درختچه‌های کنار دیوار و از همه مهم‌تر رسیدگی به بهداشت فروشندگان مواد‌خوراکی و نحوه ارائه آن را در شرایط کرونایی دارد. وضعیت بازار امامزاده داوود(ع) از جهت بهداشت عرضه مواد غذایی افتضاح است.
مهری از تهران

  آب‌های دهلران گوگردی و بدبو است
از مسئولان به‌خصوص نماینده مردم دهلران در مجلس توقع داریم نسبت به رفع مشکل آب دهلران اقدام کند قبل از آنکه اثرات مصرف این آب آلوده بیش از پیش آشکار شود. متأسفانه آب شهر بوی گوگرد و تعفن می‌دهد.
نوری از دهلران 

  کتابخانه‌ها بازگشایی شوند
در این روزهای کرونایی که بهترین فرصت برای مطالعه در خانه است کتابخانه‌ها بسته‌اند و کتاب به اعضا و درخواست‌کننده‌ها امانت نمی‌دهند. حتما می‌توانند راهی پیدا کنند که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به اعضا کتاب امانت دهند.
یزدان‌پناه از تهران 

  هلال‌احمر هم دارو ندارد
از طارم برای داروی مادرم به داروخانه‌های زنجان سر زدم و نتیجه‌ای نگرفتم. نهایتا به تهران آمدم و به داروخانه‌های هلال‌احمر و 13آبان هم سر زدم و دست خالی ماندم. از بازار آزاد هم جرأت نکردم دارو بخرم چون نگرانم وضعیت مادرم را بدتر کند. اگر دارو نیست چطور در بازار آزاد همه نوع دارویی هست؟
توفانی از طارم‌علیا

  نامزدهای انتخابات همانند وعده‌هایشان عمل کنند
هر کدام از نامزدها که بتواند حداقل 50درصد وعده‌هایش را عملی کند، موفق عمل کرده است. هم‌اکنون نامزدهای ریاست‌جمهوری خوب رقابت می‌کنند و مشکلات اجتماعی و اقتصادی را خوب می‌شناسند و درست بیان می‌کنند و اینها امری طبیعی برای یک نامزد با صلاحیت است اما اگر بتوانند بخشی از وعده‌هایشان را عملی کنند و ایران را از این وضع نجات دهند قطعا محبوب مردم خواهند شد.
غریب‌نواز از تهران 

  تعداد سرویس بهداشتی متروی توپخانه کم است
تنها 2چشمه سرویس بهداشتی پشت متروی ایستگاه امام‌خمینی تدارک دیده‌اند که با توجه به حجم انبوه مسافر و عابرین و ضرورت رعایت بهداشت و حفظ سلامت بسیار کم است.
مرتضی از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید