• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 20 خرداد 1400
کد مطلب : 132738
+
-

تناقض‌گویی به سبک فرهاد

48ساعت پیش از اتهام کم‌کاری به اسپانسرها مجیدی از وفای عهد 95درصدی آنها خبر داده بود


فرهاد مجیدی با انتشار یک مطلب بلندبالا در صفحه رسمی‌اش بار دیگر به انتقاد از مدیران باشگاه استقلال و حتی مقامات بالاتر ذیربط و بی‌ربط پرداخته است. او رسما خواهان حضور یک دستیار یا به قول خودش «مشاور» ایتالیایی در کنار تیم شده بود، اما حالا در مسیر حضور این فرد مشکلاتی به‌وجود آمده که مجیدی را برای مرتبه دوم طی یک هفته اخیر عصبانی کرده است. سرمربی استقلال در پست اخیرش مدعی شده بعد از اعتراض او به کری‌خوانی اینستاگرامی وزیر ارتباطات، اسپانسر باشگاه کم‌کار شده و لابد به همین دلیل هزینه‌های حضور مشاور ایتالیایی را تامین نمی‌کند. این یعنی مجیدی دارد اسپانسر نزدیک به دولت را به کارشکنی تعمدی علیه خودش متهم می‌کند.
همه اینها درحالی است که فرهاد در مصاحبه ویدئویی بلندش که 48ساعت قبل‌تر انجام شده بود، چنین جملاتی به زبان آورد: «اسپانسر در نیم‌فصل اول و قبل از حضور من بیش از ۹۵ درصد تعهدات کل فصل خود را پرداخت کرده بود؛ یعنی حدودا ۷۵ میلیارد تومان و اگر این مبلغ را با ۱۰میلیارد ایرانسل و ۱0-۱2 میلیارد آقای نامداری جمع کنیم، نزدیک به ۹۵ میلیارد تومان به‌حساب باشگاه آمده است.» به این ترتیب، روشن نیست ادعای جدید مجیدی در مورد کم‌کاری اسپانسر باشگاه چه معنایی می‌تواند داشته باشد.
خود فرهاد می‌گوید حامی مالی در نیم‌فصل اول 95درصد تعهداتش را انجام داده و در بخش دیگری از همین مصاحبه از پیش‌خور شدن منابع مالی آینده خبر داده، اما حالا مدعی کارشکنی است. آیا اسپانسر برای پرداخت همان 5درصد باقیمانده بازی درمی‌آورد؟ آیا فرهاد حواسش هست که مصاحبه‌هایش از سوی افکار عمومی رصد می‌شود؟ او حتی در همین بیانیه آخر هم در دام یک تناقض‌گویی دیگر گرفتار شده و درحالی‌که در بخشی از مطلبش حضور مشاور ایتالیایی را بی‌هزینه خوانده، در بخشی دیگر از عدم‌تامین هزینه‌های سفر او به ایران گله می‌کند. خلاصه اینکه ما نفهمیدیم داستان چیست آقای مجیدی! 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید