• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 6 خرداد 1400
کد مطلب : 131742
+
-

کیوسک/ ژاپن تایمز [ژاپن]/ به توکیو نروید


ژاپن تایمز، به مسئله برگزاری المپیک در این کشور پرداخته و هشدار آمریکا به شهروندان این کشور برای ممانعت از سفر به توکیو برای المپیک را در صفحه یک خود کار کرده است. آمریکا دلیل این توصیه را افزایش شدید موارد ابتلای جدید به کرونا در ژاپن خوانده است.

نیویورک‌تایمز [آمریکا]
تسریع خروج از افغانستان


موضوع خروج نیروهای آمریکایی، یکی از گزارش‌هایی است که این روزنامه نیویورکی در صفحه اول خود کار کرده است. نیویورک‌تایمز نوشته است که پنتاگون با وجود نگرانی‌ها، برنامه خروج کامل نیروهای آمریکایی از افغانستان را با سرعت بیشتری ادامه می‌دهد و حالا به جای سپتامبر، می‌خواهد جولای کار خروج را تمام کند.

هاآرتص [اسرائیل]
دستگیری گسترده اعراب


روزنامه چاپ اسرائیل، گزارش یک خود را به دستگیری گسترده اعراب توسط پلیس اسرائیل اختصاص داده است. بر این اساس، پلیس بیش از 300نفر را که بیشتر آنها عرب بوده‌اند، به ظن دست داشتن در ناآرامی‌های هفته‌های اخیر بازداشت کرده است. فعالان عرب گفته‌اند این کار عملا سرکوب سیاسی اعراب اسرائیل است.

یو‌اس‌ای تودی [آمریکا]
ملاقات خانواده فلوید با بایدن


یو‌اس‌ای تودی گزارش2 خود را به ملاقات جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا با خانواده جورج فلوید قربانی سیاهپوست آمریکایی در سالگرد کشته‌شدن او به‌دست پلیس اختصاص داده است. بایدن در این ملاقات، از کنگره خواسته لایحه اصلاحات بنیادین پلیس را تصویب کنند.











 

این خبر را به اشتراک بگذارید