• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 29 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130994
+
-

نکته بازی/وظایف جدید ناظر بازی


پیکان در بازی با سایپا به جای  5 تعویض، 6 تعویض انجام داده و حالا گرفتار شده است. از همه جالب‌تر اما دفاعیات علی‌اصغر مدیرروستا، مدیر تیم است. اصغرآقا که از مهاجمان خوب و قدیمی تیم ملی بوده می‌گوید: «معمولا رسم بر این است که ناظر بازی به ما اعلام می‌کند فقط یک تعویض برای‌تان باقی مانده؛ اما آن روز چنین اتفاقی نیفتاد و ما دچار اشتباه شدیم.» یعنی اگر ناظر چیزی نگوید، شما همینطور تا صبح تعویض می‌کنید؟ به‌عبارت دیگر خودتان بعد از این همه سال حضور در فوتبال نمی‌دانید مجاز به انجام چند تعویض هستید؟ اصلا پیشنهاد می‌کنیم وقتی تیم‌ها عقب می‌افتند هم ناظر بیاید و خبر بدهد: «باید حمله کنید و گل بزنید، وگرنه می‌بازید.» خب ممکن است آقای مدیرروستا نداند گل زده کمتر یعنی باخت!

آن وقت با کدام فلسفه؟
اخیرا گزارشی منتشر شده در مورد اینکه قرارداد رشید مظاهری با استقلال بند پاداش برای هر کلین‌شیت دارد. این از آن چیزهای عجیب است که مد شده. خب مگر گلر را می‌گیرید که گل بخورد؟ پس چرا بابت گل نخوردنش جایزه تعیین می‌کنید؟ حالا این هیچی؛ نکته جالب قرارداد مظاهری این است که هر کلین‌شیت او یک عدد پاداش دارد و هر کلین‌شیت همراه با برد، یک عدد بیشتر! این دیگر واقعا شاهکار است. کلین‌شیتی که همراه پیروزی نباشد، احتمالا برابر رقیب سرسخت‌تری به‌دست آمده و کار دروازه‌بان در مورد آن ارزش بیشتری داشته است. در غیراین صورت وقتی شما مثلا به یک تیم 4 گل می‌زنید و گل هم نمی‌خورید، یعنی بازی آسانی داشته‌اید. بعد چرا گلر در چنین مسابقاتی باید بیشتر پول بگیرد؟

خودش تعطیل کرد
بعد از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه حاضر نشدند برای ادامه همکاری با تراکتور به تبریز برگردند. این دو عزیز این روزها در اردوی تیم‌های مختلف در رشته‌های ورزشی متنوع حاضر می‌شوند و اوقات شیرینی را پشت سر می‌گذارند. همه‌‌چیز خیلی هم خوب است و اصلا بی‌خیال قراردادی که امضا شده. اشکان دژاگه پارسال خیلی صریح توصیه کرد به‌خاطر شیوع ویروس کرونا فوتبال مملکت تعطیل شود. خب آنقدر تعطیل نکردید که این بنده‌خدا خودش ناچار شد کرکره را بکشد پایین! البته تقصیر تراکتور است که از خط قرمز این رفقا عبور کرده. آخرش هم یک شکایت مطرح می‌شود که به‌احتمال 99درصد مثل همه پرونده‌های حقوقی تاریخ، تراکتور آن را خواهد باخت. پس جای نگرانی نیست. خوش بگذرانید بچه‌ها!


 

این خبر را به اشتراک بگذارید