• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 15 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 129852
+
-

نکته بازی/دعوا نکنید، ثابت کنید


با وجود پایان یافتن مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، همچنان دعوای مسئولان و هواداران تیم‌های مختلف ایرانی با هم ادامه دارد. سوژه بحث هم بر سر این است که گروه کدام تیم دشوارتر بود و شایسته تصاحب عنوان «گروه مرگ» است. دوستان طوری به پر و پای هم می‌پیچند که انگار اگر در خبرگزاری‌ها و اینستاگرام ثابت کنند تیم‌شان در گروه مرگ بوده، AFC فورا جام قهرمانی را به آنها می‌دهد. آقا بی‌خیال؛ اینقدر مرافعه ندارد که. شما اگر واقعا تیم خوبی دارید در زمین و مقابل هم این مسئله را ثابت کنید. این گوی و این میدان. لیگ دارد شروع می‌شود. پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور و فولاد، همه با هم بازی دارید. به جای یقه‌گیری در فضای مجازی، داخل زمین و در جنگ مستقیم نشان بدهید چند مرده حلاجید.

اتهام نبود، مهارت بود
تمجیدها از هنر پنالتی گرفتن مهدی طارمی در پرتغال ادامه دارد و روزی نیست که یکی از رسانه‌های آن کشور، به ستایش از مهدی نپردازد. به تازگی آماری ارائه شده که نشان می‌دهد طارمی از زمان حضورش در پرتغال 15پنالتی گرفته که 7تای آنها با پیراهن پورتو بوده است. همین عملکرد هم باعث شده تیم پرتغالی امسال از 10فصل گذشته بیشتر صاحب ضربه پنالتی شود. نکته قابل توجه هم اینکه تمامی پنالتی‌های گرفته شده از سوی طارمی از فیلتر VAR گذشته و کمک‌داور ویدئویی هم با بازبینی دقیق تصاویر آنها را تأیید کرده است. بنابراین روشن می‌شود پنالتی‌هایی که طارمی در ایران می‌گرفت هم درست و حرفه‌ای بود، اما گاهی به‌خاطر تکرار بیش از حد این داستان، او را متهم به تمارض می‌کردند.

عاقبت تمرکز این است؟
در این یکی دو روز غائله‌ای راه افتاد در مورد اینکه آرمان رمضانی تصاویرش با پیراهن استقلال را از صفحه اینستاگرامش حذف کرده است. خیلی‌ها موضوع را ربط دادند به فرصت‌سوزی او برابر الشرطه و انتقاداتی که از این بازیکن به عمل آمد. بعد هم بنده‌خدا خودش توضیح داد که اصلا عکسی با پیراهن استقلال نداشت که قرار باشد آن را حذف کند. انصافا اما این بخش از جوابیه او عالی است: «من فعالیت چندانی در فضای مجازی ندارم و همه تمرکزم روی تمرینات و مسابقات است.» آقا اگر عاقبت تمرکز صددرصدی این عملکردی است که شما داری، به‌نظر می‌رسد بی‌خیال باشی بهتر است. اصلا تمرین را ول کن، صبح تا شب برو توی اینستاگرام، شاید بالاخره یکی از این تک به تک‌ها را گل کردی!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید