• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 19 فروردین 1400
کد مطلب : 127640
+
-

نکته بازی/حالا نه به این شوری


فولاد برای برگزاری بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا راهی عربستان شده است. این تیم شنبه آینده با العین امارات بازی می‌کند. تیم برنده در عربستان می‌ماند و وارد مسابقات گروهی می‌شود، اما تیم بازنده باید به کشورش برگردد. جواد نکونام پیش از اعزام تیمش به عربستان بار دیگر با تکرار غرولندهای همیشگی در مورد بسته بودن پنجره تیم و داستان‌هایی از این دست، مدعی شده: «با تفنگ بادی به جنگ ژ3می‌رویم.» البته واقعا بازی با العین اینقدرها هم ترسناک نیست. یعنی خداوکیلی نه شما تفنگ بادی هستید و نه آنها ژ3.العین در جدول چهارده تیمی لیگ امارات روی پله ششم قرار گرفته و پیش از حضور در عربستان هم 3 بر یک به النصر باخت. حالا اگر می‌خواهید توقعات را پایین بیاورید، این یک بحث دیگر است!

ما نه، تو باید نگران باشی!

علی علیپور پس از بازی ماریتیمو با بنفیکا که با تداوم ناکامی او در گلزنی همراه بود، گفته: «نگران نباشید، هفته‌های بعد گل می‌زنم.» مثل اینکه یک اشتباه کوچک صورت گرفته. کسی که باید نگران باشد ما نیستیم، شما هستی! 25هفته از لیگ پرتغال گذشته و تنها 9مسابقه به پایان فصل باقی مانده است. ماریتیمو هم در قعر جدول به‌شدت خطر سقوط را حس می‌کند. این وسط علیپور حتی یک گل هم نزده و طبیعتا باید نگران آینده‌اش باشد. این داستان خیلی به ما مربوط نیست و تصور نمی‌کنیم کسی در ایران برای گلزنی علیپور نذر و نیاز کرده باشد! با ترافیکی هم که در خط حمله پرسپولیس وجود دارد، بعید است این بازیکن شانس چندانی برای بازگشت به جایگاه سابقش داشته باشد.

لااقل از آن شال استفاده نکنید

به میمنت و مبارکی چهارمین سرمربی ماشین‌سازی در این فصل هم انتخاب شد و علیرضا اکبرپور، چهره شاخص فوتبال تبریز و بازیکن سابق استقلال هدایت این تیم را در ادامه فصل برعهده گرفت. قبلا بیاتلو، پاشازاده و 2 بار هم سعید اخباری هدایت ماشین‌سازی را برعهده داشتند. یک مقطع هم اسم مجتبی خورشیدی به‌عنوان سرمربی این تیم اعلام شد که متأسفانه به او بازی نرسید! در هر صورت برای اکبرپور در سمت جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنیم، اما تصاویر را که دیدیم فکر کردیم بهتر است دیگر از آن شال معروف ماشین‌سازی در مراسم عقد قرارداد استفاده نشود. آقا در طول سال یک بار، 2بار، نهایتا 3 بار شال را بالا می‌برند؛ هر هفته تغییر سرمربی که دیگر با شال عکس گرفتن ندارد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید